PracaGrupypl.praca.szukanaProgramista Java/J2EE, lokalizacja Warszawa, zagranica

  • 1. Data: 2009-11-04 07:36:00
    Temat: Programista Java/J2EE, lokalizacja Warszawa, zagranica
    Od: "gchas" <g...@o...pl>

    Witam,
    jestem programistą z ponad 5-cio letnim doświadczeniem. Ze swojej strony
    oferuję praktyczną wiedzę na temat platformy J2EE(Spring, Hibernate, JSF,
    Struts, Jbpm, inne). Dobrze znam angielski.

    Interesuje mnie praca, w pełnym wymiarze godzin, na terenie Warszawy bądź
    zagranicą. Szczegóły dotyczące mojego doświadczenia prześlę poprzez e-mail.
    W przypadku zainteresowania proszę o kontakt na adres
    p...@p...onet.eu.

    Pozdrawiam.