PracaGrupypl.praca.szukanaProgramista JAVA, PERL. Warszawa.

  • 1. Data: 2006-01-27 23:02:19
    Temat: Programista JAVA, PERL. Warszawa.
    Od: "IJ" <i...@n...pl>

    Warszawa, 27 stycznia 2006.

    Witam,

    Jestem programistą od wielu lat,
    Mam zróżnicowane doświadczenie zawodowe, wiem na czym polega porządna robota
    i rozumiem, że musi przynieść korzyść pracodawcy.

    Preferuję język programowania JAVA (w tym SWING), w tym zastosowania do
    Internetu (JSP, servlet, applet).
    Chętnie używam PERL. Umiem sporo w JavaScript i DHTML.
    Co więcej: potrafię sensownie zaprojektować i oprogramować bazę danych.
    Jako ciekawostkę podam, że mam kilkuletnie doświadczenie zawodowe
    programowania w języku COBOL.
    Sporo czasu poświęciłem, na MS-Access i VBA (bez entuzjazmu, ale podejdźmy
    do tego pragmatycznie: to jest rozpowszechnione i bywa przydatne).

    Szukam sensownej pracy.
    Preferuję dłuższą współpracę.
    Chętnym okiem patrzę na pracę w niepełnym wymiarze godzin - na przykład pół
    etatu.
    Nie interesują mnie "pieniądze do ręki" i tandetne chałtury ... szczególnie
    PHP.

    CV (w języku polskim i angielskim) oraz inne szczegóły wysyłam na adresy
    zainteresowanych pracodawców.
    Mieszkam w Warszawie.

    Mam zlecenia, z nich żyję, ponieważ czasowo mam uprawnienia rencisty.
    Akceptuję fakt, iż po podjęciu pracy renta zostanie zredukowana (ale
    uprawnienia zostaną).

    Aha, no i jeszcze jedno: brak nałogów, nie palę, nie piję ...

    Pozdrawiam

    Igor Janicki i...@n...pl

    P.S. Nie wysyłam CV na anonimowe adresy email.
    Nie kupuję żadnych medykamentów przez Internet,
    Nie interesują mnie recepty na wzbogacenie i inne podobne bzdury.
    Proszę o nie wysyłanie tego typu propozycji. Szkoda Internetu.

    i...@n...pl
    GSM: 0-601-281896