PracaGrupypl.praca.szukana › | Programista JAVA (J2ME, Servlets, JSP) | WAWA

  • 1. Data: 2003-03-04 12:08:38
    Temat: | Programista JAVA (J2ME, Servlets, JSP) | WAWA
    Od: "Odi" <l...@a...waw.pl>

    Witam,

    Jestem doświadczonym programistą oraz kierownikiem projektu z ponad 4 letnim
    doświadczeniem w:
    - Oracle - (rozwój aplikacji oraz utrzymanie)
    - MS SQL - (rozwój aplikacji oraz utrzymanie)
    - Lotus Notes (Administracja oraz rozwój aplikacji)
    - Java (J2SE, J2EE, J2ME) -
    - XML (XSLT, DTD, XMLSchema, XSQL, i inne)
    - Visual Basic
    - MS Access (rozwój aplikacji oraz utrzymanie)
    - HTML
    - DHTML
    - ASP
    - PHP
    - Photoshop
    - Bea Weblogic, Tomcat, JBoss
    - Angielski - fluent

    Poszukuje pracy zdalnej, ale nie tylko.
    Jestem osobą ambitną i uparcie dążącą do celu. Nastawioną na profesjonalne i
    terminowe realizowanie postawionych mi zadań.
    Jesli zainteresuje cie moja osoba i chciałbyś wiedzieć o mnie wiecej napisz,
    a przedstawię pełne CV.

    Leszek Giza