PracaGrupypl.praca.oferowanaProgramista Frontend / Praca stała / Warszawa

  • 1. Data: 2010-05-11 07:55:08
    Temat: Programista Frontend / Praca stała / Warszawa
    Od: "Redefine Sp. z o.o." <p...@r...pl>

    W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy osoby na stanowisko:
    Programista Frontend.

    Od idealnego kandydata oczekujemy
    - bardzo dobrej znajomości XHTML, CSS i standardów W3C,
    - bardzo dobrej znajomości DOM i Javascript ze szczególnym
    uwzględnieniem jQuery,
    - praktycznej umiejętności optymalizacji stron www pod różne
    przeglądarki,
    - znajomości Adobe Photoshop w stopniu pozwalającym na samodzielne
    cięcie layoutów,
    - swobodnego poruszania się w zagadnieniach server-side (Rails, Python,
    PHP),
    - znajomości systemów kontroli wersji (Git, Svn),
    - samodzielności i zdolności szybkiego uczenia się.

    Oferujemy:
    - pracę w Warszawie w pełnym wymiarze czasu,
    - możliwość pracy z najnowszymi technologiami dostępnymi na rynku,
    - atrakcyjne wynagrodzenie,
    - dobrze wyposażone stanowisko pracy (szybki internet, duży monitor LCD,
    Adobe Photoshop),
    - opiekę medyczną,
    - współpracę z doświadczonymi programistami.

    Przesyłając do nas swoje CV i list motywacyjny na adres
    p...@r...pl Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami, którzy
    spełniają powyższe warunki.

    Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: &#8222;Wyrażam zgodę na
    przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla
    potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji. Wyrażam również
    zgodę na dalsze przetwarzanie moich danych osobowych po zakończeniu
    procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.97 o Ochronie Danych
    Osobowych Dz. U. Nr 133 poz. 883) przez firmę Redefine Sp. z o.o. z
    siedzibą przy ul. Ostrobramskiej 75C w Warszawie. Jednocześnie jestem
    świadomy faktu, że przysługuje mi w każdej chwili prawo do wglądu i
    poprawiania swoich danych a także do zażądania ich usunięcia z bazy
    kandydatów do pracy w firmie Redefine".