PracaGrupypl.praca.szukanaProgramista C# lub java

  • 1. Data: 2006-03-30 11:09:29
    Temat: Programista C# lub java
    Od: "Tomasz" <t...@w...pl>

    zatrudnie programistę
    cv na adres trk (a) wp pl

    pozdrawiam serdecznie całą grupę...

  • 2. Data: 2006-03-30 11:40:16
    Temat: Re: Programista C# lub java
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    Tomasz wrote:
    > zatrudnie programistę
    > cv na adres trk (a) wp pl
    >
    > pozdrawiam serdecznie całą grupę...

    Pomijam fakt, ze nie ta grupa, ale wypadaloby podac cos wiecej... niz
    zatrudnie. Np na jakich warunkach, czy praca zdalna czy na miejscu, jak
    na miejscu to w jakim miescie ect...

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl

  • 3. Data: 2006-03-30 13:58:42
    Od: ktos <b...@k...onet.pl>

    Tomasz Kaczanowski napisał(a):

    > Pomijam fakt, ze nie ta grupa, ale wypadaloby podac cos wiecej... niz
    > zatrudnie. Np na jakich warunkach, czy praca zdalna czy na miejscu, jak
    > na miejscu to w jakim miescie ect...

    Autor sporo sie udziela na grupach.
    Jesli wstepnie jestes zainteresowany to wpisz w googlach trk(a)wp.pl i
    cos tam sie dowiesz o autorze postu.
    Ja przy innym ogloszeniu tak zrobilem i cos tam wiem o jego
    wyksztalceniu, karierze, samochodzie, sprzedazy mieszkania......

  • 4. Data: 2006-04-04 13:18:08
    Od: "Tomasz" <t...@w...pl>

    Witam całą grupę,
    Praca dotyczy zadań do wykonania zdalnie.
    Przepraszam, że nie napisałem czego dotyczy praca, mam kilka projektów i
    spore zapotrzebowanie na programistów.
    Jeden z projektów dotyczy aplikacji mobilnej GSM/GPRS.

    pozdrawiam i dziękuje za przesłane propozycje współpracy, na wszystki
    odpowiadam via email