PracaGrupypl.praca.szukana › Programista C/C++/Linux (Warszawa)

  • 1. Data: 2011-11-15 23:34:10
    Temat: Programista C/C++/Linux (Warszawa)
    Od: Wojciech Jaczewski <w...@o...pl>

    Witam.

    Poszukuję pracy w Warszawie jako programista C/C++ w systemie Linux. Jak
    będzie potrzeba, to od czasu do czasu mogę tworzyć także na inne systemy,
    włącznie z Windows, ale niech to będzie wyjątek, a nie reguła. Mogę też
    zajmować się instalowaniem/konfigurowaniem Linuksa, ale przez przynajmniej
    połowę czasu pracy chcę się zajmować programowaniem.

    Mam 6 lat doświadczenia zawodowego w programowaniu na systemy wbudowane
    oparte na Linuksie, instalacji/konfiguracji na nich systemu, tworzenia i
    konfiguracji usług na serwerze (usług specjalnie przygotowanych dla tamtych
    systemów - zwykle nie standardowych HTTP, czy poczty). Także mam
    doświadczenie w uruchamianiu takich systemów w docelowym miejscu (pociągi,
    autobusy) - nie byłem typowym programistą przyklejonym do krzesła w biurze.

    Z dotychczasowej pracy się zwolniłem (po ponad 6 latach), okres
    wypowiedzenia się skończył i chętnie podejmę inną, np. od początku
    następnego miesiąca.

    Ponieważ mam trudności, aby poprzez samo opowiadanie podczas rozmowy
    przekonać, że rzeczywiście posiadam odpowiednie umiejętności, proponuję
    miesięczny okres próbny za ustawową płacę minimalną (konkretnie 3/5 etatu za
    3/5 ustawowej płacy minimalnej - nie mogę pozbawiać się możliwości szukania
    alternatyw, dlatego nie mogę wziąć w tym okresie całego etatu).
    Zamiast tego mogę też w ramach próby wziąć do wykonania projekt na umowę o
    dzieło, albo - jeśli zadanie byłoby na około dzień pracy - po prostu zrobić
    je bez dodatkowych formalności, jako uzupełnienie do rozmowy.

    Na życzenie przyślę życiorys.

    Kontakt:
    e-mail: w...@o...pl
    tel: 504-841-572