PracaGrupypl.praca.szukana › Programista, Administrator Linuks, Wrocław

  • 1. Data: 2007-08-14 17:01:08
    Temat: Programista, Administrator Linuks, Wrocław
    Od: Dawid Per <d...@v...pl>

    Młody (ale z doświadczeniem) programista oraz Administrator Linuksa
    poszukuje pracy na pełen etat we Wrocławiu.

    Umiejętności:
    Bardzo dobra znajomość PHP (obecnie wykorzystywane obiektowe PHP5),
    kilka dużych systemów wykonanych samodzielnie. Znam zasady projektowania
    MVC, wykorzystuję frameworki oraz biblioteki zewnętrzne (PEAR).

    Dobra znajomość Javy i Hibernate,
    HTML, CSS, Javascript,
    technologii AJAX,
    SQL (głównie MySQL oraz SQLite),
    zasad projektowania baz danych.

    Znajomość systemów kontroli wersji oraz umiejętność komentowania kodu w
    sposób zrozumiały dla innych :)

    Podstawowa znajomość: języków C, C# oraz frameworka Ruby on Rails.

    Administracja serwerami http: Apache(1/2) oraz lighttpd
    poczty: Exim, Sendmail + pop3
    nazw: Named, Pdns
    ftp: pure-ftpd, proftpd
    samba

    doświadczenie w integracji w/w usług (wspólne systemy kontroli,
    konfiguracja oparta o MySQL)

    Obsługa systemu Linuks używanego jako "desktop" (podobnie jak i Windows).

    Znajomość zagadnień związanych z bezpieczeństwem sieci oraz informacji
    (także budowania polityki bezpieczeństwa stosowanych wewnątrz firmy) a
    także prawem autorskim (jego ochroną, poszanowaniem, wykorzystaniem
    oprogramowania w przedsiębiorstwach)

    Bardzo dobra znajomość środowisk Zend Studio oraz Eclipse,
    Dobra znajomość środowiska Visual Studio (głównie w zakresie C#)

    Podstawy obsługi programów takich jak: Adobe Photoshop, Adobe Premiere,
    Corel Photodraw, Gimp.

    Zdolność szybkiego uczenia się.
    Biegle język angielski, (szkoła językowa w USA, praktyka podczas
    półrocznego pobytu) także związany z informatyką
    Podstawowy niemiecki - głównie ze względu na brak możliwości praktyki

    Komputery ogólnie a programowanie szczególnie to moja życiowa pasja -
    coś czym zajmuję się od 8-mego roku życia (programowanie w Basicu na
    Commodore) po kilkanaście godzin dziennie - każdą wolną chwilę staram
    się wykorzystać na naukę. Mam za sobą rozpoczęte, ale niestety porzucone
    (początkowo z powodów finansowych, potem braku czasu) studia
    informatyczne. Rozważam możliwość ich kontynuaowania przy "sprzyjających
    warunkach". Obecnie moim "oczkiem w głowie" jest PHP w którym tworzę
    aplikacje komercyjne nieustannie od ponad 2-ch lat (styczność z językiem
    mam od ponad 4), staram się jednak równocześnie nie zaniedbywać
    zagadnień związanych z administracją serwerami. Staram się nie zamykać
    na żadną technologię (stąd obecnie uczę się Ruby on Rails) oraz być na
    bieżąco z innowacjami.

    Osoby zainteresowane otrzymaniem prezentacji o moich projektach,
    kawałków napisanego przeze mnie kodu (może być także napisany na
    życzenie potencjalnego pracodawcy) oraz mających jakieś pytania
    serdecznie zapraszam: p...@d...com

  • 2. Data: 2007-08-16 10:56:26
    Temat: Re: Programista, Administrator Linuks, Wrocław
    Od: Dawid Per <d...@v...pl>

    Dawid Per pisze:

> [...]
    > kawałków napisanego przeze mnie kodu (może być także napisany na
    > życzenie potencjalnego pracodawcy) oraz mających jakieś pytania

    Chciałbym dodać iż interesuje mnie jedynie praca na cały etat we Wrocławiu.
    Moje portfolio można pobrać z:
    http://www.daphp.com/portfolio/prezentacja.pdf

    Przypominam adres e-mail: p...@d...com