-
1. Data: 2007-10-01 05:23:44
Temat: Programista
Od: p...@p...pl
Firma w centrum Warszawy poszukuje osoby do zespołu
Utrzymania Technicznego CALL CENTER
Wymagania:
- Znajomość zagadnień telekomunikacyjnych: ISDN, Voip
- Bazy danych: MSSQL, postgresql, mysql
- Dobra znajomość sieci IP
- C++
- PHP - programowanie obiektowe
- Przynajmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku
technicznym (callcenter)
- Umiejętność sporządzania dokumentacji
Zakres obowiązków:
- Pielęgnowanie sprzętu i oprogramowania (centrala, IVR, aparaty,
CTI )
- Poczta głosowa, definiowanie agentów, nagrywanie rozmów)
- Uruchamianie kampanii, programowanie aplikacji
- Sporządzanie raportów
- Ewentualnie : uruchamianie i utrzymanie aplikacji SMS (pisanie
triggerów w bazie danych
- Tworzenie aplikacji WWW w PHP
Oferujemy:
- Atrakcyjne wynagrodzenie, uzależnione od osiąganych wyników
- Możliwość rozwoju zawodowego i awansu
- Ciekawą, pełną wyzwań pracę w młodym, ambitnym zespole
- Odpowiedzialne stanowisko pracy oraz duży zakres samodzielności
Zainteresowane osoby prosimy o nadesłanie CV wraz listem motywacyjnym
na adres:
p...@p...pl z dopiskiem "Programista CC"
W aplikacji prosimy umieścić klauzulę o ochronie danych osobowych :
,,Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez firmę
Phonesat Sp. Zo.o.
z siedzibą w Warszawie ul. Jana Pawła II 15, dla potrzeb niezbędnych
do realizacji
procesu rekrutacyjnego; zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29.08.1997
o ochronie danych osobowych
(Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z póź. zm.). Przyjmuję do
wiadomości,
że przysługuje mi prawo wglądu do treści moich danych osobowych oraz
ewentualnej ich zmiany".