PracaGrupypl.praca.szukana › Prawo/Finanse/Organizacja

  • 1. Data: 2003-10-14 16:39:13
    Temat: Prawo/Finanse/Organizacja
    Od: "Simmias" <s...@p...onet.pl>

    Mam za sobą 5 lat doświadczeń w konsultingu gospodarczym (zagadnienia
    prawne).
    Poszukuję pracy angażującej i inspirującej (wiem że nie wszystkich inspirują
    te same rzeczy ;-)).
    Cenię sobie uczciwość, koleżeńskość, a także działanie z poczuciem misji i
    entuzjazmem - chcę widocznie przyczynic się do rozwoju Firmy lub
    poszczególnych projektów.

    Zainteresowania
    ============
    Komputery/Internet/Bazy danych/grafika komputerowa
    Inwestycje/organizacja biznesu i zarządzanie projektami
    Instytucje finansowe/konsulting/franchising
    WIĘCEJ O MNIE ===> www.grzegorzlenczyk.w.pl

    Moje doświadczenia zawodowe dotykały między innymi:
    ===================================
    prawa cywilnego (umowy, dobra osobiste, przekształcenia, fuzje i przejęcia,
    itd)
    prawa spółek (spółki z o.o., SA), spółki zagraniczne
    obowiązków związanych z Krajowym Rejestrem Sądowym (KRS)
    prawa autorskiego - oprogramowanie komputerowe
    obrotu nieruchomościami, wierzytelnościami,
    prawa telekomunikacyjnego
    prawa farmaceutycznego
    zamówień publicznych
    prawo pracy
    prawa mediów i marketingu, ochrony baz danych
    świadczenie usług drogą elektroniczną
    prawa rachunkowości, papierów wartościowych, dewizowego, itd.
    restrukturyzacji spółek (w tym górniczych)
    zarządzania zespołem ds. projektu
    due dilignce
    budowa prezentacji (PowerPiont)
    publikacje prawnicze
    szkolenia prawnicze dla menedzerów (prowadzenie)
    inne