PracaGrupypl.praca.dyskusjePrawda o firmie Dimar

  • 1. Data: 2003-11-16 22:48:07
    Temat: Prawda o firmie Dimar
    Od: "Jarek Ossowski" <a...@...sygnaturce.pl>

    Na początek zasłyszany dialog kierownika zmiany do telemarketera:

    "T: - Ja nadal nie mam umowy.
    Kz: A ja mam to w dupie. Przepraszam, jeśli obraziłem Twoje uczucia ale
    naprawdę mam to w dupie."

    Dokładnie taki dialog usłyszałem w wyżej wymienionej firmie, kiedy byłem na
    szkoleniu. Jednak do rzeczy. Firma na umowie ma _drobnym_druczkiem_
    zapisane, że mają prawo obniżyć Ci stawkę nawet do 2 złotych na godzinę,
    jeśli w ciągu 60 minut 30 nie poświęcisz na rozmowy. Proste? tylko pozornie
    bo dziewczyna, która przekraczała 30 minut i tak miała obniżoną stawkę. Na
    podpisanie umowy czeka się ze 3 tygodnie i jeszcze trzeba się o to prosić.
    Warto dodać, że dosyć często pada baza danych i trzeba czekać aż zostanie
    naprawiona a czas leci. Ogólnie firmy nie polecam. Podczas mojego pobytu na
    szkoleniu 3 osoby wyszły, kiedy zobaczyły na tablicy o ile obniżono im
    stawkę. Skłaniam się ku temu, żeby PIP zawiadomić i praktykach w tejże
    firmie. Na temat obniżania stawki orazproblemów z podpisaniem umowy
    dowiedziałem się od osób już tam pracujących, które szykują się do zmiany
    roboty.

    --
    Z powazaniem,
    Jarek Ossowski