PracaGrupypl.praca.szukana › [Praktyka/zdalnie]Administrator systemu GNU/Linux/Unix

  • 1. Data: 2009-10-01 11:52:50
    Temat: [Praktyka/zdalnie]Administrator systemu GNU/Linux/Unix
    Od: Michał Różański <m...@g...com>

    Jestem 21-letnym studentem 3 roku informatyki który szuka praktyk najlepiej
    zdalnych lub w okolicy mojego miasta (Stargard Szczeciński) co jest
    podyktowane tym ze jestem osobą niepełnosprawną.

    Rzeczy którymi mogę się zajmować:
    - Administracja/nadzór nad systemami przez ssh
    - Konfiguracja usług systemowych(http/ssh/ftp...)
    - Ponadto znam: Język C (składnia. podstawowe biblioteki), Java w stopniu
    podstawowym.
    -Jestem tez otwarty na poznanie nowych narzędzi i poduczenie się się w razie
    potrzeby w danych dziedzinach

    Jestem online 24h przez cały tydzień jedynie w weekendy nie jestem dostępny
    z racji moich studiów

    Proszę o kontakt na email z którego wysłano tego posta.