eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.szukanaPracownik Dzialu Wsparcia Technicznego / IT Support Specialist / Ref-IT0807
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2007-01-17 17:20:43
    Temat: Pracownik Dzialu Wsparcia Technicznego / IT Support Specialist / Ref-IT0807
    Od: "albedo039" <m...@v...pl>

    W zwiazku z dynamicznym rozwojem dzialu Outsourcingu IT w Warszawie
    firma Sp. Kapitalowa prowadzi rekrutacje kandydatow na nastepujace
    stanowisko:

    Pracownik Dzialu Wsparcia Technicznego / IT Support Specialist /
    Ref-IT0807
    Miejsce pracy: Warszawa

    Wymagania:
    - Wyksztalcenie wyzsze (informatyka,elektronia,telekomunikacja) lub
    kilkuletnie doświadczenie na podobnym stanowiksu,
    - Minimum 2-letnie doswiadczenie zawodowe,
    - Dobra znajomosc języka angielskiego w mowie i piśmie,
    - Doswiadczenie w administrowaniu sieci komputerowej,
    oNetwork Protocols/Standards TCP/IP protocols,SNMP

    - Help desk (oprogramowanie Microsoft),
    oBardzo dobra znajomość aplikacji Windows w tym:
    NT, Windows 2000 Server, Windows XP, Active Directory, MS Office.

    - Praktyczna znajomosc systemow operacyjnych
    (Windows,Linux,Unix,Novell)
    oOS Administration: UNIX (Sun Solaris, Linux), Microsoft Windows,
    oDatabase: MS SQL 2000
    oLotus Notes
    oScripting: Unix shell, PERL, JavaScript, Windows Scripting
    oDevelopment: Visual Basic 6.0, HTML/ASP/JSP, T-SQL

    - Administracja, zabezpieczenia, zaawansowana znajomosc zagadnien
    sieciowych doswiadczenie
    we wdrazaniu VPN i IPSEC, zawansowana konfiguracja firewalli chec
    uczenia sie i otwarty umysl na nowe technologie.

    - Komunikatywność, umiejętność pracy w grupie, odporność na
    stres, elastyczność
    (praca w systemie dziennym 5x8hr),
    - Mile widziane doświadczenie/praktyka we wsparciu technicznym.

    Dodatkowym atutem bedzie:
    -Znajomosc problematyki bezpieczenstwa teleinformatycznego w tym
    systemow antywirusowych,
    zapor ogniowych czy systemow wykrywania wlaman.

    - Znajomość elektronicznych systemów bezpieczeństwa obiektu:
    CCTV, urządzenia rejestrujące wejścia/wyjścia, alarmy etc.

    Obowiązki:
    oZapewnienie pierwszej linii wsparcia technicznego dla wszystkich
    klientów,
    łączących się z Centrum zgodnie z obowiązującymi umowami
    serwisowymi,
    oRejestrowanie/ klasyfikowanie wszystkich nadchodzących zgłoszeń
    wraz z odpowiednim określeniem ich priorytetu,
    oPrzyporządkowanie nierozwiązanych przypadków do grup
    problemowych,
    oMonitorowanie systemów informatycznych.

    Kandydatom oferujemy:
    oatrakcyjne wynagrodzenie,
    opakiet szkoleniowy, zarówno w kraju jak i za granicą,
    omożliwość rozwoju w firmie świadczącej usługi outsourcingowe,
    oumowę o pracę i pakiet socjalny,

    Kandydaci powinni byc przygotowani na rozwiazanie testu (z w/w zakresu)
    podczas rozmowy kwalifikacyjnej.

    Forma kontaktu:
    Osoby zainteresowane prosimy o przeslanie CV i Listu Motywacyjnego w
    j.angielskim/polskim.
    Oferty zawierające CV i LM z klauzulą o zgodzie na przetwarzanie
    informacji prosimy przesyłać
    w ciągu 2 dni od daty ukazania się ogłoszenia na adres:
    R...@A...EU
    z dopiskiem w temacie - IT Support Specialist / Ref-IT0807

    Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi
    kandydatami/kandydatkami.

    Dzial Rekrutacji
    xxxxxx
    Warszawa

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1