-
1. Data: 2007-01-17 17:20:43
Temat: Pracownik Dzialu Wsparcia Technicznego / IT Support Specialist / Ref-IT0807
Od: "albedo039" <m...@v...pl>
W zwiazku z dynamicznym rozwojem dzialu Outsourcingu IT w Warszawie
firma Sp. Kapitalowa prowadzi rekrutacje kandydatow na nastepujace
stanowisko:
Pracownik Dzialu Wsparcia Technicznego / IT Support Specialist /
Ref-IT0807
Miejsce pracy: Warszawa
Wymagania:
- Wyksztalcenie wyzsze (informatyka,elektronia,telekomunikacja) lub
kilkuletnie doświadczenie na podobnym stanowiksu,
- Minimum 2-letnie doswiadczenie zawodowe,
- Dobra znajomosc języka angielskiego w mowie i piśmie,
- Doswiadczenie w administrowaniu sieci komputerowej,
oNetwork Protocols/Standards TCP/IP protocols,SNMP
- Help desk (oprogramowanie Microsoft),
oBardzo dobra znajomość aplikacji Windows w tym:
NT, Windows 2000 Server, Windows XP, Active Directory, MS Office.
- Praktyczna znajomosc systemow operacyjnych
(Windows,Linux,Unix,Novell)
oOS Administration: UNIX (Sun Solaris, Linux), Microsoft Windows,
oDatabase: MS SQL 2000
oLotus Notes
oScripting: Unix shell, PERL, JavaScript, Windows Scripting
oDevelopment: Visual Basic 6.0, HTML/ASP/JSP, T-SQL
- Administracja, zabezpieczenia, zaawansowana znajomosc zagadnien
sieciowych doswiadczenie
we wdrazaniu VPN i IPSEC, zawansowana konfiguracja firewalli chec
uczenia sie i otwarty umysl na nowe technologie.
- Komunikatywność, umiejętność pracy w grupie, odporność na
stres, elastyczność
(praca w systemie dziennym 5x8hr),
- Mile widziane doświadczenie/praktyka we wsparciu technicznym.
Dodatkowym atutem bedzie:
-Znajomosc problematyki bezpieczenstwa teleinformatycznego w tym
systemow antywirusowych,
zapor ogniowych czy systemow wykrywania wlaman.
- Znajomość elektronicznych systemów bezpieczeństwa obiektu:
CCTV, urządzenia rejestrujące wejścia/wyjścia, alarmy etc.
Obowiązki:
oZapewnienie pierwszej linii wsparcia technicznego dla wszystkich
klientów,
łączących się z Centrum zgodnie z obowiązującymi umowami
serwisowymi,
oRejestrowanie/ klasyfikowanie wszystkich nadchodzących zgłoszeń
wraz z odpowiednim określeniem ich priorytetu,
oPrzyporządkowanie nierozwiązanych przypadków do grup
problemowych,
oMonitorowanie systemów informatycznych.
Kandydatom oferujemy:
oatrakcyjne wynagrodzenie,
opakiet szkoleniowy, zarówno w kraju jak i za granicą,
omożliwość rozwoju w firmie świadczącej usługi outsourcingowe,
oumowę o pracę i pakiet socjalny,
Kandydaci powinni byc przygotowani na rozwiazanie testu (z w/w zakresu)
podczas rozmowy kwalifikacyjnej.
Forma kontaktu:
Osoby zainteresowane prosimy o przeslanie CV i Listu Motywacyjnego w
j.angielskim/polskim.
Oferty zawierające CV i LM z klauzulą o zgodzie na przetwarzanie
informacji prosimy przesyłać
w ciągu 2 dni od daty ukazania się ogłoszenia na adres:
R...@A...EU
z dopiskiem w temacie - IT Support Specialist / Ref-IT0807
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi
kandydatami/kandydatkami.
Dzial Rekrutacji
xxxxxx
Warszawa