PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca za granicą - działalność gospodarcza - kontrakt

  • 1. Data: 2006-11-07 23:07:31
    Temat: Praca za granicą - działalność gospodarcza - kontrakt
    Od: JK <n...@D...o2.pl>

    Witam mam takie pytanie. Chciałbym zatrudnić się na pół roku na
    kontrakcie w Holandii. Nie znam dokładnie lokalnych przepisów, ale
    kobieta z agencji pośrednictwa mówiła mi że kogoś kto ma miejscową
    działalność gospodarczą można zatrudnić na taki kontrakt, a mnie z
    polską działalnością nie. Mi się to wydaje być sprzeczne z unijną zasadą
    przepływu towarów i usług - ktoś ma jakieś doświadczenia na ten temat?

    J.K.