PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca wakacyjna za granica - co sadzicie...

  • 1. Data: 2003-06-03 09:59:17
    Temat: Praca wakacyjna za granica - co sadzicie...
    Od: "wierzba" <w...@N...pl>

    Co sadzicie o firmie Intercen (www.intercen.pl) Mnie ta firma wydaje sie
    wiarygodna - podany jest adres firmy, telefony, jest dosc dobra strona
    internetowa, gosc odpowiada na e-maile, itd. Ale moze jestem w bledzie...
    Zaoferowali mi Au-pair u wloskiej rodziny. Musze im wplacic 690 zl i oplacic
    sobie podroz. Za wiele nie zarobie, ale mnie bardziej chodzi o nauke jezyka,
    wiec wazne zebym nie doplacila do takich "wakacji".
    Co sadzicie? Moze ktos mial z nimi blizszy kontakt?
    Pzdr.
    Monika