PracaGrupypl.praca.szukanaPraca w Norwegii

  • 1. Data: 2006-08-19 22:21:10
    Temat: Praca w Norwegii
    Od: w...@b...pl

    Witam, mam naimie Wlodek i jestem zainteresowany przedstawiona
    oferta pracy. Prze 10 lat pracowalem jako stolarz- operator maszyn
    szescioglowicowych ( ploty i pergole -drewniane dekoracje
    ogrodowe). Aktualnie wykonuje równiez zawód stolarz ale zupelnie
    inna branza( montaz stelarzy meblowych, wypoczynki). Mam 35 lat
    ,duze checi do pracy , sile samozaparcia, tylko jest brak wykazania
    sie.Jestem niepaloncy. Jedyny minus to,ze nie znam jezyka, ale
    czlowiek uczy sie cale zycie, wiec uwazam ze i na to nie jest
    zapózno. Prosze o pozytywne spojrzenie na moje zgloszenie. Z
    powazaniem. Wlodek.

    Wyslano z serwisu: http://www.praca.bajeczka.com.