PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w Carboautomatyce - Tychy

  • 1. Data: 2006-02-21 09:53:53
    Temat: Praca w Carboautomatyce - Tychy
    Od: "Topino" <t...@p...onet.pl>

    Tak sie zastanawiam, czy ktoś wie jak sie tam pracuje. Słyszalam wiele
    opowiesci o prezesie tyranie i tak sobie mysle ile w tym prawdy. Znacie ten
    zakład?
    Pozdrowionka

  • 2. Data: 2006-02-21 10:06:51
    Temat: Re: Praca w Carboautomatyce - Tychy
    Od: "Robert" <robson254@_wytnij_poczta.onet.pl>

    Cześć,
    Pracuje w firmie, która współpracuje z Carbo i bardzo
    dobrze oceniam kompetencje i fachowość ich pracowników.
    Jak się tam pracuje niestety nie wiem, ale nie wyglądali
    Oni nigdy na zestresowanych:-)
    Warto się tam zaczepić, szczególnie jeżeli masz małe doświadczenie.

  • 3. Data: 2006-02-21 10:13:57
    Od: "Topino" <t...@p...onet.pl>

> [...]
    > Tak sie zastanawiam, czy ktoś wie jak sie tam pracuje. Słyszalam wiele
    > opowiesci o prezesie tyranie i tak sobie mysle ile w tym prawdy. Znacie

    tez sie dziwilam ze niby jest tak bardzo zle ;)

  • 4. Data: 2006-02-21 10:15:57
    Od: "Robert" <robson254@_wytnij_poczta.onet.pl>

    Hej,
    A można wiedzieć na jakie stanowisko chcesz tam aplikować ?

  • 5. Data: 2006-02-21 10:20:35
    Od: "Topino" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert" <robson254@_wytnij_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    Znacie

    >nie, nie - nie zamierzam aplikowac, mialam tam znajoma, ktora pracowala
    jakis czas temu. Zastanawialysmy sie co tak sie pozmienialo ze teraz kraza
    sluchy o fatalnej sytuacji, Kiedys tak nie bylo