PracaGrupypl.praca.szukana › Praca dzieki pl.praca.szukana

  • 1. Data: 2003-08-03 14:38:13
    Temat: Praca dzieki pl.praca.szukana
    Od: "mysiak" <m...@o...pl>

    Witam,
    czy kotos z Was znalazl prace dzieki grupie pl. praca szukana?
    Czy to w ogole ma sens?
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-08-03 19:05:03
    Temat: Re: Praca dzieki pl.praca.szukana
    Od: "Agnieszka Dworak" <a...@f...pl>

    Witam,
    nie załamuj się! To ma sens! Byłam na rozmowie kwalifikacyjnej (pracodawca
    znalazł moje ogłoszenie właśnie tutaj) i było OK. No i od tygodnia mam
    pracę:) Nie poddawaj się! Trzymam kciuki:)

    Aga

  • 3. Data: 2003-08-04 06:09:24
    Od: "mysiak" <m...@o...pl>

    Dziękuję bardzo mi pomogła Twoja odpowiedz.
    Pozdrawiam i raz jeszcze dziekuje.
    Mysiak