PracaGrupypl.praca.dyskusje › Prokom - wasze doswiadczenia

  • 61. Data: 2002-05-29 12:55:20
    Temat: Re: Prokom - wasze doswiadczenia
    Od: "Andrzej K." <k...@2...pl>

    I znowu muszę wypunktować Szanownego Adwersarza.
    Ja podaje konkretne fakty, liczby, nazwy firm, nazwiska.

    Proszę podaj konkretne duże wdrożenia software'owe CL?

  • 62. Data: 2002-05-29 12:56:40
    Od: "Andrzej K." <k...@2...pl>

    Następna kolejna firma miała ofertę o 300.000.000 PLN droższą.
    Nawet uwzgłedniając, że PROKOM wziął już trochę więcej niż wynika
    z przetargu - to i tak nie o 300.000.000 PLN !!!

  • 63. Data: 2002-05-29 12:58:06
    Od: "Andrzej K." <k...@2...pl>

    Tak kiedyś było w PROKOMie. Był bardzo zależny od zleceń z TPSA.
    Tak jest dzisiaj z wieloma firmami.

    Ale nie z PROKOMem (ZUS, PZU, WARTA, TPSA, KGHM, RUCH).
    Wszyscy z dnia na dzien nie zrezygnuja.

  • 64. Data: 2002-05-29 13:01:41
    Od: "Andrzej K." <k...@2...pl>

    O! Wreszcie ktoś odpowiedział mi merytorycznie.
    Ponieważ część argumentów jest słuszna - dyplomatycznie
    nie będę komentował.

    I jeszcze raz dziękuję, za podniesienie poziomu dyskusji.

    Użytkownik "adamski" <a...@s...com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Pracuje w PKO BP jako informatyk i jakos nie slysze zebysmy umowe z
    > Softbankiem zrywali. Powiem wiecej system bankowy jest aktualnie
    przerzucany
    > na Oracle'a, w zwiazku z czym raczej umowa nie rozwiaze sie szybko.
    > Co do kursu akcji to mysle ze panu Krauze powinno zalezec na dobrym kursie
    > akcji Softbanku, w koncu ma tez ich troche ;-)

    > Tak sie sklada ze widzialem na wlasne oczy wdrozenie w PZU, dzialajacego
    > Insurera i inne programy. Ze strony admina sieci i uzytkownika moge
    > powiedziec tylko ze bardziej odpowiada mi To co zaproponowal nam (czyli
    PKO)
    > Softbank.
    > Moze dla innych firm Prokom postaral sie lepiej ale co do PZU to wiem ze
    > umowa Prokomu z PZU nie ma sie najlepiej. Ciekawe czy wogole jeszcze poza
    > serwisowaniem istniejacych programow Prokom wdraza cokolwiek w PZU?
    Szczerze

  • 65. Data: 2002-05-29 13:03:42
    Od: "Andrzej K." <k...@2...pl>

    Częściowo się zgadzam. Ale chcę bronić systemu FKX.
    To w swoim czasie był naprawdę niezły produkt.
    Obecnie trochę się zestarzał.

    Użytkownik "Darek Adamkiewicz" <d...@i...com.pl> napisał w
    wiadomości news:3CED100E.536EE77A@i7.com.pl...

    > Co wogle nie zmienia faktu, ze
    > to firma ktorej wlasciciel uprawia bardzo skuteczny lobbing - dzieki
    ukladom
    > w polityce i administracji panstwowej. W warunkach nornalnej konkurencji
    > nie mialaby szans zaistniec. Ciekawe na przyklad, ze taki system jak fkx,
    > ktory byl stworzony dla kopalni (czy elektorcieplowni) poszedl takze do
    Ruchu

  • 66. Data: 2002-05-29 13:04:29
    Od: "Chester EM" <c...@w...kki.net.pl>

    > Brak merytorycznych odpowiedzi (konkretne kontrprzykłady) utwierdza
    mnie w
    > przekoniu.

    Wykręciłeś kota ogonem a ja nie zamierzam promować marki P.
    Zapytałem też o definicję "dużego" wdrożenia (kryteria) i definicję
    "zakończenia sukcesem".
    Jako były programista P. z pewnością orientujesz się w różnicy
    pomiędzy projektem realizowanym przez 2 lata ze względu na
    złożoność rozwiązań (skomplikowane procesy klienta), a podobnym
    którego pracochłonność warunkowana jest ilością instalacji, z kolei
    funkcjonalność ogólnie mówiąc podstawowa.

    Odpowiedzią na wariant pierwszy są referencje firm z półki firmy P.
    Są takowe w Polsce i nie jest to szczeciński Computerland.

    Pozdrawiam z życzeniami miłej lektury referencji z wdrożeń.

    Chester EM

  • 67. Data: 2002-05-29 13:05:15
    Od: "Chester EM" <c...@w...kki.net.pl>

    > Czy ja coś takiego napisałem?

    Sugerowałeś.

    Chester EM

  • 68. Data: 2002-05-29 13:05:45
    Od: "Andrzej K." <k...@2...pl>

    Oczywiście PROKOM handluje hardware'm.
    I chyba stanowi to ok. 50% działalności.

    Ale CL robi software tylko "przy okazji".
    Oczywiście mam na myśli trzon dawnego CL.
    Nie mówię o CSBI, które kupił sobie CL.

  • 69. Data: 2002-05-29 13:06:54
    Od: "Andrzej K." <k...@2...pl>

    Może jestem cyniczny.
    Ale Kolega ma rację. Podpisuję się obiema rękami.

  • 70. Data: 2002-05-29 13:17:07
    Temat: Praca czy uczucie. Co wazniejsze?
    Od: "Andrzej K." <k...@2...pl>

    Jeśli poważny facet zmienia dobrą pracę - to nie wiadomo o co chodzi.
    A jak nie wiadomo o co chodzi tzn., że poznałem najwspanialszą dziewczynę
    na świecie.
    Mieszka pod Krakowem, pracuje w Krakowie.
    Dodatkowo, gdy ją odwiedziłem parę razy w Krakowie zostałem zauroczony
    Stołecznym Miastem Krakowem. I tak zostałem tam ... na dwa lata.

    A minusy pracy w PROKOMie?
    - wysokie wynagrodzenie (ale mogłoby być wyższe!!)
    - duża część pensji to ew. premia
    - próby tworzenia Związków Zawodowych niszczone są z całą surowością
    już w zarodku (coś o tym wiem!!!)
    - prezes Ryszard K. decyduje o wszystkim
    - zarobki w Centrali (Gdynia) są dużo wyższe niż w innych oddziałach.

    Musicie przyznać, że minusiki są niewielkie.