PracaGrupypl.praca.szukanaPraca biurowa - bliska wykształceniu

  • 1. Data: 2008-10-05 14:54:41
    Temat: Praca biurowa - bliska wykształceniu
    Od: "Justyna M." <j...@p...fm>

    Ukończyłam studia na wydziale Mechanicznym Technologicznym, na kierunku
    Zarządzanie i Inżynieria Produkcji. Moją główną specjalizacją na studiach było
    Zarządzanie Produkcją, a dwoma dodatkowymi Materiały Inżynierskie oraz Mechanika
    Stosowana.
    W czerwcu ubiegłego roku obroniłam się z pracą zatytułowana: Metodyka rekrutacji
    i selekcji pracowników. W celu lepszego wgłębienia się w temat pracy odbyłam
    praktykę w firmie doradztwa personalnego. Obroniłam się, jak również ukończyłam
    studia, z oceną bardzo dobrą.
    Przed podjęciem studiów ukończyłam Liceum Ekonomiczne o specjalności
    Rachunkowość i Finanse. Zarówno w liceum, jak też na studiach, odbyłam praktyki
    w firmie: Bumar-Łabędy.
    Pod koniec zeszłego roku wyjechałam do Wielkiej Brytanii, gdzie spędziłam ponad
    pół roku.
    Po powrocie, w sierpniu tego roku, odbyłam szkolenie: Letnia Szkoła Biznesu oraz
    rozpoczęłam kurs języka angielskiego. Od września po dzień dzisiejszy pracuję w
    firmie Fresh Logistics na stanowisku Asystentka Działu Magazynowego.
    Patrząc przede wszystkim na moje doświadczenie nie mam zbyt wiele do
    zaoferowania, dlatego poszukuję pracy w firmie, która wierzy i inwestuje w
    młodych ludzi. Studia nauczyły mnie przede wszystkim konstruktywnego myślenia
    oraz pracowitości. Jestem osobą ambitną, sumienną, uczciwą, zdyscyplinowaną,
    punktualną, otwartą na nowe doświadczenia i niebojącą się wyzwań. Interesuje
    mnie rozwijanie swoich możliwości zarówno na poziome intelektualnym jak i
    praktycznym. Zależy mi na pracy w miłej atmosferze, na pracy, którą naprawdę
    będę lubiła.
    Zainteresowanym pracodawcą z chęcią podeślę CV. Proszę o kontakt e-mailowy:
    j...@p...fm lub telefoniczny: 781-570-416.