PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca a służba wojskowa

  • 1. Data: 2002-01-16 08:43:35
    Temat: Praca a służba wojskowa
    Od: "Lelepeta" <l...@p...onet.pl>

    Witam,

    Jestem aktualnie zatrudniony na umowę na czas nieograniczony, w czerwcu
    kończę studia mgr i spodziewam się, że upomni się o mnie armia. (Kat A bez
    paragrafu)

    Czy firma moze zwolnic mnie w czasie powołania czy ma obowiązek czekać na
    mój powrót?

  • 2. Data: 2002-01-16 09:32:07
    Temat: Re: Praca a służba wojskowa
    Od: "Kaja" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Lelepeta" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > paragrafu)
    >
    > Czy firma moze zwolnic mnie w czasie powołania czy ma obowiązek czekać na

    Pewnie Cie nie wezmie. Czytalam, ze armia nie ma pieniedzy i w tym roku
    powola tylko 2000 zolnierzy i to tylko tych, ktorzy maja prawo jazdy.
    Podejrzewam, ze magistrow sobie odpuszcza.

    Kaja

  • 3. Data: 2002-01-16 09:41:43
    Od: "Max" <M...@p...onet.pl>

    Odpuscili sobie juz wszystkich mgr ktorych nie wzieli w poprzednich latach
    i podejrzewam ze dadza sobie spokoj przez najblizsze kilka lat,
    wiec raczej nie masz sie o co martwic.

    Z tego co wiem, jak dostaniesz powolanie to firma nie moze cie zwolnic i
    musi cie z powrotem zatrudnic jak wrocisz. Inna sprawa ze wtedy
    najprawdopodobniej
    od razu wrecza ci wypowiedzenie. Generalnie wyglada to prawie jak urlop
    macierzynski ;-)))

    pozdrawiam, m.

  • 4. Data: 2002-01-16 10:33:00
    Od: "agnieszka" <a...@p...onet.pl>

    była "amnestia", musisz dokładnie sprawdzic. na 100% roczniki 76 i 77, oraz
    osoby które obroniły sie do końca 2001 roku. nie jestem pewna, ale wydaje mi
    sie ze nastepne roczniki równiez. co jeszcze..... zeby sie dostac do
    wojska po studiach juz zaczyna sie płacić, :-))

  • 5. Data: 2002-01-16 15:49:27
    Od: M...@k...chip.pl (Macko)

    >Jestem aktualnie zatrudniony na umowę na czas nieograniczony, w czerwcu
    >kończę studia mgr i spodziewam się, że upomni się o mnie armia. (Kat A bez
    >paragrafu)

    Jesli przypadkiem masz dyplom inzyniera lub licencjat, to uderzaj
    wczesniej. Jesli nie - miej nadzieje, w tym roku wielu (i mnie :) sie
    udalo.

    --
    Pozdrawiam,
    Macko

  • 6. Data: 2002-01-16 21:56:47
    Od: "seba" <s...@i...pl>

    Uzytkownik "Lelepeta" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > paragrafu)
    >
    > Czy firma moze zwolnic mnie w czasie powołania czy ma obowiązek czekać na

    Zostalem powolany do dlugotrwalego przeszkolenia wojskowego w kwietniu 2001.
    Bylem zatrudniony na czas nieokreslony od 7 miesiecy i firma mnie nie
    zwolnila. Co wiecej, wrocilem i pracuje tam nadal. Podobnie bylo z moim
    kumplem z firmy Jest to firma informatyczna, wiec trzeba by wziasc na to
    poprawke.
    Na razie tych ktorzy mieli dyplom przed listopadem przenosza do rezerwy i
    bardzo mozliwe ze przyszlym roku bedzie to samo - poprostu totalny brak kasy
    w wojsku.

    pozdrawiam,
    seba

  • 7. Data: 2002-01-21 14:59:09
    Od: KDN <k...@k...net.pl>

    agnieszka napisał(a):

    > była "amnestia", musisz dokładnie sprawdzic. na 100% roczniki 76 i 77,

    amnestaja dotyczy wszystkich z tego rocznika czy tylko magistrow ?

    pozdrawiam

    KDN

  • 8. Data: 2002-01-21 20:45:18
    Od: M...@k...chip.pl (Macko)

    >amnestaja dotyczy wszystkich z tego rocznika czy tylko magistrow ?

    Osob z wyksztalceniem wyzszym (inzynierow, licencjatow tez).

    Pozdrawiam,
    Macko

  • 9. Data: 2002-01-21 21:44:27
    Od: g_r_o_z_n_y_@_w_i_z_j_a_._n_e_t (Limfo)

    On Mon, 21 Jan 2002 15:59:09 +0100, KDN <k...@k...net.pl> wrote:

    >amnestaja dotyczy wszystkich z tego rocznika czy tylko magistrow ?
    Amnestia dotyczy tylko tych co zrobili dyplom do konca listopada 2001
    i nie migali sie od wojska. Rocznik nie ma z tym nic wspolnego.

    Pzdr
    Limfo

  • 10. Data: 2002-01-22 12:08:14
    Od: "Piotr G" <p...@p...onet.pl.nospam>

    Użytkownik "Limfo" <g_r_o_z_n_y_@_w_i_z_j_a_._n_e_t> napisał w wiadomości

    > Amnestia dotyczy tylko tych co zrobili dyplom do konca listopada 2001
    > i nie migali sie od wojska. Rocznik nie ma z tym nic wspolnego.

    nieprawda, przeniesienie dotyczyło absolwentów w rozumieniu ustawy - po
    absolutorium.

    Piotr