PracaGrupypl.praca.szukana › <<< Poznań >>> szukam pracy

  • 1. Data: 2004-06-16 06:45:39
    Temat: <<< Poznań >>> szukam pracy
    Od: "Shaman" <s...@w...pl>

    Witam,

    Mam 27 lat. Podczas 7 letniego zatrudnienia nabyłem doświadczenia w
    finansach, planowaniu produkcji, zarządzaniu działami sprzedaży oraz
    marketingu (stanowiska kierownicze). Także 2 lata odpowiedzialny byłem za
    inwestycje w Dziale IT najwiekszej w Polsce korporacji poligraficznej. Całe
    moje doświadczenie oparte jest na pracy w firmach międzynarodowych
    produkcyjnych.

    Certyfikowałem się w Niemczech z jęz. angielskiego, posiadam czynne prawo
    jazdy kat. "B", wykształcenie wyższe mgr. z zakresu Zarządzania i
    Marketingu, oraz Zarządzania Finansami w Przedsiębiorstwach.

    Pracę moge podjąć do 40 km od Poznania od zaraz.

    Prosze o tylko poważne oferty.

    CV i referencje na życzenie.