PracaGrupypl.praca.oferowanaPoznań / Kierownik Projektu / Pełny etat

  • 1. Data: 2005-09-18 19:41:06
    Temat: Poznań / Kierownik Projektu / Pełny etat
    Od: "Verax Systems" <o...@v...com>

    Zakres obowiązków:
    Zarządzanie 4-8 osobowym zespołem programistów C/C++ oraz Java.
    Projektowanie systemów zarządzania siecią (NMS) oraz ich implementacja.
    Współpraca z Klientem celem ustalenia harmonogramu prac oraz bieżące
    raportowanie postępów.

    Wymagania:
    Doświadczenie w zarządzaniu projektami informatycznymi.
    Znajomość Microsoft Project.
    Znajomość języka angielskiego umożliwiająca bezpośrednią komunikację z
    Klientem w USA.
    Minimum dwuletnie doświadczenie w tworzeniu wielowątkowego oprogramowania w
    oraz Javie na platformach Windows oraz Unix.
    Znajomość środowiska Unix.
    Znajomość protokołu SNMP lub innego protokołu zarządzania siecią.
    Znajomość SQL oraz podstaw teorii baz danych.
    Znajomość narzędzi Emacs, ECLIPSE, CVS i CppUnit będzie dodatkowym atutem.

    Oferujemy:
    Atrakcyjny system prowizji i wynagrodzeń (umowa o pracę - pełny etat).
    Uczestnictwo w ciekawych, międzynarodowych projektach.
    Pracę z umotywowanym i otwartym zespołem.
    Przyjazną atmosferę pracy.

    Aplikacje (list motywacyjny, CV) wraz z klauzulą o ochronie danych osobowych
    prosimy przesyłać pocztą elektroniczną na adres
    r...@v...com - nr referencyjny 2245 .

    Verax Systems
    ul. Bóżnicza 11/6
    61-751 Poznań, Poland