PracaGrupypl.praca.szukana › Poszukuje pracy...

  • 1. Data: 2004-01-15 11:45:12
    Temat: Poszukuje pracy...
    Od: e...@w...pl (eziental)

    Jestem studentem V roku Pedagogiki Opiekuńczo-Resocjalizacyjnej w
    Częstochowie. Mam doświadczenie w kontakcie bezpośrednim z klientem.
    Pracowałem jako agent ubezpieczeniowy, prowadziłem w tej dziedzinie również
    własną działalność. Pracowałem również na stanowisku młodszego referenta d/s
    ochrony srodowiska - Urząd Gminy w Kłobucku.
    Bardzo dobrze obsługuję komputer. Znam też jego budowę i działanie (komputer
    mam już od 10 lat). Bardzo dobrze serfuje w internecie - mam stałe złącze.
    Moja ulubiona dziedzina nauki to psychologia społeczna. Umiem pracować w
    zespole jak i na samodzielnym stanowisku. Jestem kreatywnym i uczciwym
    młodym człowiekiem.Akwizycji nie biorę pod uwagę.
    Mój e-mail: e...@w...pl

    --
    Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.praca.szukana