PracaGrupypl.praca.szukanaPoszukiwany pracodawca :) [Kraków/Warszawa]

  • 1. Data: 2003-03-09 20:34:00
    Temat: Poszukiwany pracodawca :) [Kraków/Warszawa]
    Od: "kudlata" <k...@i...pl>

    Poszukujesz pracownika, który jest rzetelny, który potrafi zorganizować
    sobie optymalnie czas pracy i który przede wszystkim pracuje wydajnie?

    Zapewne poszukujesz osoby:
    - Kreatywnej,
    - Otwartej
    - Umiejącej dostosować się do nowych warunków pracy.
    - Odpornej na stres ;)
    - Życzliwej,
    - Dbającej o klientów
    - Znającej języki obce
    - Bardzo dobrze znającej środowisko Windows9x/2000/XP, MS Word, Excel,
    Outlook, Power Point
    - Swobodnie poruszającej się w Internecie

    Więc poszukujesz mnie, a ja poszukuje Ciebie

    Poszukuje pracodawcy, który pozwoli mi na:
    - Rozwój zainteresowań,
    - Twórczą pracę

    Jesteś zainteresowany?
    Napisz, a przyślę Ci swoje CV