PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pomocy!Rozmowa rekrutacyjna.

  • 1. Data: 2002-10-04 14:20:59
    Temat: Pomocy!Rozmowa rekrutacyjna.
    Od: "yeene" <y...@p...onet.pl>

    Witam!
    Pomóżcie. Zostałam zaproszona na romowę kwalifikacyjną do banku. Bedzie się
    ona składała z testów umiejętności i praca w grupie(?). Prosze o pomoc w
    rozszyfrowaniu tych posunięć, czy testy te sa jakieś szczególne dla
    stanowisk w bankach? Może jakieś przykłady? I na czym to polega. Chcę się
    przygotować jak najlepiej a nie chcę by nerwy przed nieznanym mnie "zżarły"
    ;-).
    Czy ktoś mógłby mi coś doradzić lub podzielić się doświadczeniami?
    Pozdrawiam.
    --
    @@@@@@@@@
    @@ YEENE @@

  • 2. Data: 2002-10-04 14:25:18
    Temat: Re: Pomocy!Rozmowa rekrutacyjna.
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    "yeene" <y...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    "zżarły"
    > ;-).
    > Czy ktoś mógłby mi coś doradzić lub podzielić się doświadczeniami?
    Oooo, a z ciekawosci co to za bank? O testach nic ci nie powiem, bo sie
    jeszcze nigdzie nie spotkalem, ale gadka ktora wstawisz hr-om powinna
    wychwalac firme do ktorej idziesz pracowac, ale w tonie wywazonym, bez
    przegiec i ostrej wazeliny, po prostu teksty typu: stabilna firma, szacunek
    dla pracownika zaowocuje lojalnoscia w stosunku do firmy, chce pracowac w
    firmie ktorej zaley na to, aby mnie zalezalo itp, o bylej firmie mozesz
    powiedziec zle (w koncu z niej odchodzisz) ale znajdz jakies dobre strony:
    zzylas sie, atmosfera pracy genialna, ale niestety mozliwosci rozwoju
    zawodowego i pensja nie ta, blablabla:) Dziala w duzych firmach, dzialalo u
    mnie i u moich kumpli, pracuje wlasnie w banku:)
    A co do rozmowy w pionie gdzie bedziesz ew. pracowac, to tam juz pewnie nie
    bedzie sciemy, albo wiesz i umiesz albo nie.
    pozdrawiam i zycze powodzenia
    /p

  • 3. Data: 2002-10-04 17:47:01
    Od: "Coinneach Odhar" <a...@n...com.pl>

    Użytkownik "yeene" <y...@p...onet.pl> postanowił uszczęśliwić całą
    ludzkość i ewentualnych kosmitów wiadomością
> [...]
    się
    > ona składała z testów umiejętności i praca w grupie(?). Prosze o pomoc w

    Ćwiczenie grupowe:
    1. słuchaj czy przeczytaj dokładnie instrukcję
    2. pilnuj czasu - wtrącaj często uwagi w stylu "zostało nam jeszcze X minut,
    podsumujmy, co osiągnęliśmy"
    3. inni uczestnicy to też kandydaci, którzy boją się tak samo albo bardziej
    niż Ty. Na początku ćwiczenia zainicjuj z nimi rozmowę, powiedz jak masz na
    imię itp.
    4. ćwiczenie będzie pewnie wymagało podziału funkcji. Zapytaj, kto czuje się
    w czym mocny
    5. myśl, jak rozwiązać zadanie. Jeśli nawet pomysł wydaje Ci się głupi,
    przedstaw go grupie. Jeśli go odrzucą, nie upieraj się za wszelką cenę przy
    swoim.

    Na test umiejętności nie mam pomysłów, nie znam się na bankowości. Jak Ci
    się będzie chciało, daj znać, jak Ci poszło.
    Pozdro
    Coinneach