PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pogorszenie warunków umowy stałej.

  • 1. Data: 2002-10-27 22:21:35
    Temat: Pogorszenie warunków umowy stałej.
    Od: "Jan" <p...@o...pl>

    W 1996 roku otrzymałem umowę o pracę na czas nieokreślony w pełnym wymiarze
    czasu (cały etat). Była tam podana miesięczna pensja. co rok dostawałem
    aneks do umowy w którym była podwyżka pensji, pozostałe warunki bez zmian.
    Ostatni taki aneks dostałem w 2000 roku. 29 marca 2002 dostałem aneks
    "zmiana warunków umowy stałej" w którym zmiana polegała na obcieciu mi czasu
    pracy i pensji o połowę. Podpisałem "wyrażam zgodę" i wg umowy zacząłem
    pracę na 1/2 etatu od 2 kwietnia 2002. Czy było to zrobione zgodnie z
    prawem? Nie zostałem poinformowany o mozliwości niepodpisania umowy. (Teraz
    wiem ze podpisanie było dużym błedem z mojej strony). Jeżeli było wbrew
    przepisom, to co mam dalej robić?

  • 2. Data: 2002-10-28 11:53:12
    Temat: Re: Pogorszenie warunków umowy stałej.
    Od: Wiesław Wronowicz <w...@p...com>

    Użytkownik "Jan" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    (Teraz
    > wiem ze podpisanie było dużym błedem z mojej strony). Jeżeli było wbrew

    Nic! Podpisałeś - przepadło. Mineły wszystkie terminy wycofania się.

    Wiesiek