PracaGrupypl.praca.dyskusje › Podsłuch

  • 1. Data: 2002-02-09 16:33:07
    Temat: Podsłuch
    Od: Barbara TOMASZEWSKA <b...@s...waw.pl>

    Witam,

    Może ktos wie jak to jest z podsłuchem w pracy (zakładanym
    oczywiscie przez pracodawcę), czy jest to legalne, a jesli nie to
    co można w takiej sytuacji zrobić.

    I jeszcze jedno, jak do tego się ma monitorowanie rozmów
    służbowych.

    Kiedys słyszałam, że wystarczy aby osoba podsłuchiwana wiedzieła
    o tym, by było to legalne.

    Nie chodzi mi o etyczna stronę tego zagadnienia, mam na ten temat
    swoje zdanie, chciałaby wiedzieć jak to w praktyce wygłada od
    strony prawnej.

    Pozdrowienia,

    Basia

  • 2. Data: 2002-02-09 16:47:05
    Temat: Re: Podsłuch
    Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net>

    Użytkownik "Barbara TOMASZEWSKA" <b...@s...waw.pl> napisał w wiadomości
    sgh.waw.pl...
    > Kiedys słyszałam, że wystarczy aby osoba podsłuchiwana wiedzieła
    > o tym, by było to legalne.

    Też tak słyszałem. Tak mówił na wykładzie z bezpieczeństwa biznesu
    mój wykładowca. Chyba wiedział, co mówi.

    --
    Konrad J. Brywczyński should it be implausible
    b...@w...pdi.net that a man can supervise

  • 3. Data: 2002-02-09 20:17:09
    Od: g_r_o_z_n_y_@_w_i_z_j_a_._n_e_t (Limfo)

    On Sat, 9 Feb 2002 17:33:07 +0100, Barbara TOMASZEWSKA
    <b...@s...waw.pl> wrote:

    >Może ktos wie jak to jest z podsłuchem w pracy (zakładanym
    >oczywiscie przez pracodawcę), czy jest to legalne, a jesli nie to
    >co można w takiej sytuacji zrobić.
    [caich...]
    Lubudubu
    lubudubu
    niech nam zyje prezes naszego klubu
    nieeeech zyje nam.

    To mowilem ja Jarzabek Jerzy trener drugiej klasy.
    (cytat z filmu Mis)

    Moze tak uda wam sie osmieszyc ten pomysl ???

    Pzdr
    Limfo

  • 4. Data: 2002-02-10 14:14:38
    Od: "Kocanka" <k...@w...pl>

> [...]
    > niech nam zyje prezes naszego klubu
    > nieeeech zyje nam.
    >
    > To mowilem ja Jarzabek Jerzy trener drugiej klasy.

    Nie Jerzy tylko Jarzabek Waclaw :)

  • 5. Data: 2002-02-11 08:17:55
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Może ktos wie jak to jest z podsłuchem w pracy (zakładanym
    > oczywiscie przez pracodawcę), czy jest to legalne, a jesli nie to

    To tak jak z kamerami IMHO

    > I jeszcze jedno, jak do tego się ma monitorowanie rozmów
    > służbowych.
    >
    > Kiedys słyszałam, że wystarczy aby osoba podsłuchiwana wiedzieła
    > o tym, by było to legalne.

    Na pewno legalne, a w pewnych pionach firm (maklerzy) niezbedne

    <cut>
    /p
    --
    p...@o...kosciol.com.pl