PracaGrupypl.praca.szukanaPodejme wspolprace (praca zdalna). Specjalista d.s. Sieci komputerowych CCNP/CCDP/MCSE/CWNA/CWSP

  • 1. Data: 2006-12-05 09:03:18
    Temat: Podejme wspolprace (praca zdalna). Specjalista d.s. Sieci komputerowych CCNP/CCDP/MCSE/CWNA/CWSP
    Od: "A.N." <n...@p...fm>

    Witam

    Szukam dodatkowej pracy zdalnej u integratorów sieci/systemów
    komputerowych. Oferta skierowana jest głównie do partnerów Cisco /
    Microsoft lub Checkpoint. Jestem w posiadaniu puli certyfikatów
    uzyskanych nakładem prywatnych środków pieniężnych oraz czasu.
    Certyfikaty te, przydatne partnerom wyżej wymienionych firm są dla mojej
    aktualnej firmy bezużyteczne. Jeżeli ktoś z Państwa jest zainteresowany
    pozyskaniem konsultanta d.s. Sieci Komputerowych oraz bezpieczeństwa to
    bardzo proszę o kontakt pod adresem e-mail: n...@p...fm

    Posiadane przeze mnie certyfikacje to:

    Microsoft Certified Systems Engineer (Windows 2003 oraz NT)
    Cisco Certified Design Professional
    Cisco Certified Network Professional
    Checkpoint Certified Security Administrator
    Certified Wireless Network Administrator
    Certified Wireless Security Professional

    Serdecznie Pozdrawiam
    Artur N.

    --
    www.specjalista.net