PracaGrupypl.praca.szukanaPisanie programów na zamówienie

  • 1. Data: 2004-04-18 13:12:45
    Temat: Pisanie programów na zamówienie
    Od: "Ryszard B." <b...@p...onet.pl>

    Przyjmuję zlecenia w zakresie:
    - pisania programów o dowolnym stopniu złożoności i funkcjonalności
    - projektowania baz danych
    - tworzenia systemów baz danych

    Wykorzystywane technologie:
    - C/C++
    - Java
    - Delphi
    - PHP
    - ASP
    - JavaScript
    - HTML
    - relacyjne bazy danych

    Więcej informacji:
    http://www.rbsoft.pl
    b...@r...pl

  • 2. Data: 2004-04-18 18:25:15
    Temat: Re: Pisanie programów na zamówienie
    Od: kuba <k...@a...pl>

    > http://www.rbsoft.pl

    > Cennik (netto):
    > oprogramowanie sklepu 100 zł
    > dostosowanie sklepu do wymagań klienta (ustawienie parametrów, grafika,
    > itp.) 100 - 300 zł
    > instalacja na serwerze i uruchomienie 50 zł
    > przygotowanie danych na podstawie dostarczonych materiałów 50 gr - 1 zł
    > (jedna pozycja towaru)
    > wprowadzenie/aktualizacja danych (odpowiednio wcześniej
    > przygotowanych) 50 zł

    nie rozumiem jak mozna sprzedawac opogramowanie sklepu, ktore jest
    DARMOWE???

    do tego bezczelne usuniecie informacji dot. autorow mechanizmu sklepu!
    (http://sklep.rbsoft.pl/)

    to jest lamanie prawa, tak sie zarabia pieniadze? :/

    kuba

    --
    http://www.szybka-kasa.tk

  • 3. Data: 2004-04-19 06:40:06
    Od: "Ryszard B." <b...@p...onet.pl>

    Sprzedajemy oprogramowanie dostosowane do potrzeb klienta oraz usłogi związane
    z jego wdrożeniem.
    Proszę zapoznać się z General Public Licence!

    Ryszard

  • 4. Data: 2004-04-19 14:12:48
    Od: kuba <k...@a...pl>

    Dnia 19 Apr 2004 08:40:06 +0200, Ryszard B. <b...@p...onet.pl>
    napisał:

    > Sprzedajemy oprogramowanie dostosowane do potrzeb klienta oraz usłogi
    > związane
    > z jego wdrożeniem.
    > Proszę zapoznać się z General Public Licence!

    rowniez to polecam.

    nie mam nic przeciwko pobieraniu oplat za wdrazanie,
    tylko dziwi mnie sprzedaz darmowego "oprogramowania sklepu" (100 zl?!)

    moze cos jeszcze na temat usuniecia stopki?

    zenujace :/

    bez pozdrowien

    kuba

  • 5. Data: 2004-04-19 20:25:26
    Od: "Ryszard B." <b...@p...onet.pl>

    > rowniez to polecam.
    >
    > nie mam nic przeciwko pobieraniu oplat za wdrazanie,
    > tylko dziwi mnie sprzedaz darmowego "oprogramowania sklepu" (100 zl?!)

    Oprogramowania sklepu opartego o darmowe oprogramowanie osCommerce, co jest
    wyraznie napisane we wstepie rozdzialu 'Oprogramowanie sklepu internetowego'.
    http://www.rbsoft.pl/sklep.html

    > moze cos jeszcze na temat usuniecia stopki?

    Chetnie. Sklep dzialajacy u nas zostal rowniez zakupiony. Szczerze mowiac nawet
    nie zauwazylem, ze nie ma stopki. Stanowi on przyklad dla klientow.
    Jezeli jest Pan zainteresowany zakupem oprogramowania, na pewno znajdzie sie
    tam stopka.