-
1. Data: 2005-12-19 18:47:58
Temat: Piaseczno k. Warszawy / Help Desk / Merlin.com.pl sp. z o.o.
Od: "Merlin.com.pl sp. z o.o." <p...@m...pl>
Największy polski sklep internetowy Merlin.com.pl poszukuje osoby na
stanowisko: Help Desk.
Podstawowe wymagania:
- wykształcenie min. średnie
- podstawy administracji domeny Windows opartej o Windows 2003 Std.
(Active Directory)
- bardzo dobra znajomość systemów operacyjnych z rodziny Microsoft
- bardzo dobra znajomość sprzętu sieciowego i komputerowego ( serwis,
diagnozowanie )
- bardzo dobra znajomość pakietów biurowych ( Ms Office , Open Office )
- dobra znajomość bezpieczeństwa systemów i sieci komputerowych
- dobra znajomość oprogramowania ochrony antywirusowej (Symantec AntiVirus)
- dobra znajomość sprzętu drukującego ze szczególnym uwzględnieniem
obsługi serwerów wydruku
- umiejętność pracy w zespole
- bardzo dobra organizacja pracy
- komunikatywność
- znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym korzystanie z
dokumentacji technicznej
Dodatkowymi atutami będą:
- certyfikaty Microsoft
- zdolność do pracy pod presją czasu
- znajomość systemu operacyjnego Linux ( Debian )
- prawo jazdy kategorii B ( własny samochód )
Forma zatrudnienia:
- umowa o prace (praca zmianowa)
Zakres obowiązków:
- konserwacja i konfiguracja sprzętu komputerowego
- konserwacja i konfiguracja sieci (na poziomie logicznym i fizycznym)
- doraźna pomoc użytkownikom
- rozwiązywanie problemów użytkowników
- zapewnienie ciągłości pracy systemów informatycznych
- tworzenie kopii zapasowych
Miejsce pracy:
- Piaseczno k. Warszawy
Prosimy o dopisanie na nadsyłanych dokumentach noty: "Wyrażam zgodę na
przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie na potrzeby
rekrutacji
zgodnie z Ustawa o ochronie danych osobowych z 29.08.1997, Dz.U.133,
Poz.883"
Oferty z tematem HELPDESK proszę przesyłać na adres p...@m...pl.
Skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.