PracaGrupypl.praca.szukanaPedagog, nauczyciel świetlicy, sekretarka

  • 1. Data: 2004-10-18 18:13:51
    Temat: Pedagog, nauczyciel świetlicy, sekretarka
    Od: "Barbara" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Mam 27 lat, wykształcenie wyższe pedagogiczne (pedagogika opiekuńczo-
    wychowawcza i pedagogika społeczna).Posiadam doświadczenie zawodowe na
    stanowisku pedagoga szkolnego (staż absolwencki)i sekretarki. Ukończyłam dwa
    kursy komputerowe z zakresu obsługi komputera i administracji rządowej.
    Podejmę pracę w dowolnym wymiarze czasu pracy w branży edukacyjnej lub w
    sekretariacie na terenie powiatów: puckiego lub wejherowskiego. Mogę również
    pracować na stanowisku refundowanym ze środków PFRONu.

    Kontakt: b...@i...pl
    lub tel. 0 509 178 403

    Z poważaniem
    Barbara