PracaGrupypl.praca.szukana › PROSTYTUTKA

  • 1. Data: 2004-03-03 12:38:54
    Temat: PROSTYTUTKA
    Od: "Pracobiorca" <p...@o...pl>

    Witaj pracodawco,
    Wiem, że tytuł Cię przyciaga, ale to jest właśnie magia reklamy. (trudno w tym
    buszu się wyróżnić)

    Odpowiedz sobie na pytanie po co zatrudniasz tyle osób w biurze handlu lub
    marketingu?

    Po co Tobie te zbędne koszty. Większość z tych rzeczy ja Tobie zrobię - od
    badania, przez kreację, do sprzedaży.
    Mogę współpracować z Tobą na zasadzie home officu lub on-line. Dzięki temu
    zredukujesz koszty i osiągniesz większą wydajność pracownika.

    Jeżeli jesteś chętny do współpracy proszę o pozostawienie kontaktu tel. lub
    mailowego.
    Pozdrawiam,
    Kreator rynku i popytu

  • 2. Data: 2004-03-03 13:39:06
    Temat: Re: PROSTYTUTKA
    Od: n...@w...pl (NETborg)

    A jak tanio się sprzedajesz ? :)

    Jakie masz wymagania finansowe ?

    Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.praca.szukana

  • 3. Data: 2004-03-03 13:59:19
    Od: "piotr" <p...@w...pl>

    dajesz za kase?

  • 4. Data: 2004-03-03 14:19:10
    Od: p...@o...pl

    jestem elastyczny i można się ze mną porozumieć.
    odp: cenię swoją wiedzę, doświadczenie i kompetencje, ale nie mam wygórowanych
    żądań.
    pozdrawiam