PracaGrupypl.praca.oferowanaPROGRAMISTA /PROJEKTANT [Warszawa]

  • 1. Data: 2005-02-10 21:19:22
    Temat: PROGRAMISTA /PROJEKTANT [Warszawa]
    Od: "gazetapraca.pl" <j...@g...pl>

    PROGRAMISTA/PROJEKTANT

    Wymagania:

    a.. wyksztalcenie wyzsze informatyczne
    b.. znajomosc jezyków oprogramowania C, C++ i/lub COBOL
    c.. doswiadczenie w projektowaniu baz danych ORACLE, DB2
    d.. znajomosc jezyka angielskiego w mowie i pismie
    Mile widziane:

    a.. doswiadczenie w analizowaniu potrzeb klienta
    b.. znajomosc zagadnien zwiazanych z bankowoscia
    Oferujemy:

    a.. wspoludzial w realizacji zlozonych projektow informatycznych
    b.. atrakcyjne wynagrodzenie
    c.. mozliwosci rozwoju zawodowego w dynamicznym srodowisku
    d.. zatrudnienie na podstawie umowy o prace
    Zainteresowane osoby prosimy o przeslanie CV na adres:
    j...@g...pl

    Wysyłajac dokumenty prosimy o dopisanie nastepujacej klauzuli:

    "Wyrazam zgode na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej
    ofercie
    pracy dla celow zwiazanych z rekrutacja pracownikow i ich
    przekazywanie, za
    moja zgoda, firmom poszukujacym pracownikow za posrednictwem IT Business
    Centre Sp. z o.o. z siedziba przy ul. Jagiellonskiej 74, 03-301
    Warszawa.
    Jednoczesnie oswiadczam, ze zostałem/-am poinformowany/-na, iz mam prawo
    wgladu do swoich danych zebranych przez Gazeta "Praca dla Informatyków"
    Sp.
    z o.o. oraz ich poprawiania."