PracaGrupypl.praca.szukana › .PRACOWNIK DO OBSŁUGI EMAIL POSZUKIWANY!!

  • 1. Data: 2003-03-11 11:03:19
    Temat: .PRACOWNIK DO OBSŁUGI EMAIL POSZUKIWANY!!
    Od: k...@i...pl

    Praca w domu 10
    15 godzin tygodniowo według twojego rozkładu! Nie
    potrzeba żadnych płatności gotówkowych z góry. Zarobisz 2.000 do 5000 zł w niepełnym
    wymiarze czasu lub 5.000 - 15.000 w pełnym wymiarze czasu. Zapewnione pełne
    przeszkolenie on-line! Wszystkiego czego potrzebujesz to komputer z Interenetem i
    dostęp do sieci e-mail oraz chęć dokonania zmiany! Skontaktuj się
    k...@i...pl , podając PRACOWNIK DO OBSŁUGI EMAIL w wierszu tematu.

    k...@i...pl
    ---------------------------------
    Dodaj ogloszenie http://www.adcentral.pl/add.shtml
    Kompleksowe ogloszenia w Internecie

  • 2. Data: 2003-03-11 12:10:05
    Temat: Re: .PRACOWNIK DO OBSŁUGI EMAIL POSZUKIWANY!!
    Od: j...@g...pl (Jakub Żołędziowski)

> [...]
    komputer z Interenetem i dostęp do sieci e-mail oraz chęć dokonania zmiany!

    Jeśli tak to ja mam propozycje - spójrz na stronę:
    http://www.gdynia.mm.pl/~sq2xg/naciagacz.html gdzie doskonale jest opisane,
    co o takich biznesach należy myśleć.

    --
    Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.praca.szukana

  • 3. Data: 2003-03-11 23:02:34
    Od: "Jan" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Jakub Żołędziowski" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:00a201c2e7c7$1c4e8010DO OBSŁUGI EMAIL w
    > wierszu tematu.
    >
    > Jeśli tak to ja mam propozycje - spójrz na stronę:
> [...]

    To moja korespondencja właśnie z TYM gosciem. Poprosiłem go o dalsze
    "materialy" i wlasnie takie smieci dostałem. Wrzuciłem wiec na www:)

  • 4. Data: 2003-03-11 23:26:27
    Od: j...@g...pl (Jakub Żołędziowski)

    "Jan" <p...@o...pl> napisał:

    > To moja korespondencja właśnie z TYM gosciem. Poprosiłem go o dalsze
    > "materialy" i wlasnie takie smieci dostałem. Wrzuciłem wiec na www:)

    Chyba, że tak - jeśli tak sprawy się mają to przepraszam za taką, a nie inną
    z mojej strony reakcję.
    Adres podany przeze mnie jest najlepszą ilustracją tego, co o tego typu
    'złotych biznesach' należy myśleć.

    Byłoby to zbyt piękne, aby mogło być prawdziwe, a zresztą gdyby było to
    możliwe to nie byłoby tylu ludzi o conajmniej średnim statusie materialnym).
    Wniosek więc nasuwa się sam.

    Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.praca.szukana