PracaGrupypl.praca.szukanaPRACA W DOMU! Bądź szefem dla siebie! ZARABIAJ poważne pieniądze.

  • 1. Data: 2008-02-25 22:14:57
    Temat: PRACA W DOMU! Bądź szefem dla siebie! ZARABIAJ poważne pieniądze.
    Od: n...@w...pl

    Chcesz zarabiac nie wychodzac z domu? Cała praca jest wykonywana w
    Twoim własnym domu. Sam ustalasz swój własny rozkład, to ile zarobisz
    zależy tylko od Ciebie. Żadne pieniądze na rozpoczęcie nie są
    potrzebne. Zapewnione masz pełne szkolenie on-line. Wszystko, czego
    potrzebujesz to komputer oraz stały dostęp do Internetu. Żeby się
    sprawdzić, masz 30 dni okresu próbnego po którym możesz zrezygnować
    nie ponosząc żadnych konsekwencji. Skontaktuj się :
    n...@w...pl

  • 2. Data: 2008-02-25 22:31:39
    Od: gacek <g...@w...pl>

    On Feb 25, 11:14 pm, n...@w...pl wrote:
    > Żeby się
    > sprawdzić, masz 30 dni okresu próbnego po którym możesz zrezygnować
    > nie ponosząc żadnych konsekwencji.

    Natomiast jesli w ciagu 30 dni nie zrezygnujesz jestes zobowiazany do
    pracy dla nas 12h dziennie w kamieniolomie w chinach.

  • 3. Data: 2008-02-25 22:49:50
    Od: n...@w...pl

    On 25 Lut, 23:31, gacek <g...@w...pl> wrote:

    > Natomiast jesli w ciagu 30 dni nie zrezygnujesz jestes zobowiazany do
    > pracy dla nas 12h dziennie w kamieniolomie w chinach.

    A nie prawda :P

  • 4. Data: 2008-02-26 00:29:52
    Od: adamno <a...@g...com>

    On Feb 25, 11:49 pm, n...@w...pl wrote:

    > A nie prawda :P

    kurwa, to nie jest grupa do spamu! spierdalaj na
    pl.regionalne.trojmiasto.ogloszenia
    a nie tu smiecisz jakimś ścierwem! jak chcesz coś pisać to dostosuj
    się do praw i zasad!

  • 5. Data: 2008-02-26 10:23:44
    Od: Pijany Barman <b...@i...pl>

    On 26 Lut, 01:29, adamno <a...@g...com> wrote:

    > kurwa, to nie jest grupa do spamu! spierdalaj na
    > pl.regionalne.trojmiasto.ogloszenia
    > a nie tu smiecisz jakimś ścierwem! jak chcesz coś pisać to dostosuj
    > się do praw i zasad!

    To jej k..a pojechałeś !

  • 6. Data: 2008-02-26 13:20:02
    Od: n...@w...pl

    On 26 Lut, 11:23, Pijany Barman <b...@i...pl> wrote:

    > To jej k..a pojechałeś !

    Nie wiem czy wiesz ale użwyanie w wulgarnych słów jest łamaniem praw i
    zasad pajacu!

  • 7. Data: 2008-02-26 13:40:33
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Tue, 26 Feb 2008 05:20:02 -0800 (PST), n...@w...pl wrote:

    >Nie wiem czy wiesz ale użwyanie w wulgarnych słów jest łamaniem praw i
    >zasad pajacu!

    NA razie, to Ty łamiesz parę zasad...
    --
    ___________ (R)
    ___________/ GG: 3524356

  • 8. Data: 2008-02-27 09:49:57
    Od: pank <p...@o...pl>

    On 26 Lut, 14:20, n...@w...pl wrote:

    > Nie wiem czy wiesz ale użwyanie w wulgarnych słów jest łamaniem praw i
    > zasad pajacu!

    Moze zamiast sie wymadrzac, przepros i spierdalaj, glupia babo?

  • 9. Data: 2008-02-27 11:43:02
    Od: Pijany Barman <b...@i...pl>

    On 26 Lut, 14:20, n...@w...pl wrote:

    > Nie wiem czy wiesz ale użwyanie w wulgarnych słów jest łamaniem praw i
    > zasad pajacu!

    Przepraszam. Wybacz mi.

  • 10. Data: 2008-04-12 16:38:32
    Od: z...@p...onet.pl

    On 26 Lut, 00:14, n...@w...pl wrote:
> [...]
    > sprawdzić, masz 30 dni okresu próbnego po którym możesz zrezygnować
    > nie ponosząc żadnych konsekwencji. Skontaktuj się :

    bylabym zainteresowana podjeciem
    wspólpracy