PracaGrupypl.praca.szukanaPRACA BIUROWA---SZUKAM---okolice Katowic, Katowice...

  • 1. Data: 2004-02-10 18:02:55
    Temat: PRACA BIUROWA---SZUKAM---okolice Katowic, Katowice...
    Od: "Ladybird" <l...@p...onet.pl>

    Szukam pracy biurowej! Posiadam wykształcenie pomaturalne - ukończyłam
    Policealne Studium Zawodowe ( technik ekonomista- organizacja i zarządzanie)
    oraz Liceum Zawodowe ( prcownik administracyjno - biurowy ). Pracowałam na
    stanowiskach adekwatnych do mojego wykształcenia w branży motoryzacyjnej oraz w
    nieruchomościach. Posiadam prawo jazdy kat B oraz własny samochód. Jestem w
    pełni dyspozycyjna! Więcej informacji na MÓJ temat, osobom zainteresowanym
    prześlę mailem!

    L...@p...onet.pl