PracaGrupypl.praca.szukanaPOSZUKUJE STAZU W GRAFICE/WWW/DTP

  • 1. Data: 2005-12-09 20:24:49
    Temat: POSZUKUJE STAZU W GRAFICE/WWW/DTP
    Od: "Danny" <d...@i...pl>

    Witam.
    poszukuje stażu/pracy w studiu reklamy, pracowni graficznej, firmie
    multimedialnej itd. Posiadam prawie roczne doświadczenie w pracy w studiu w
    drukarni (operator naświetlarki , przygotowanie do druku), znajomość
    oprogramowania graficznego (Ilustrator, Photoshop, Corel), technik WWW
    (html, Xhtml, CSS, java script) i wielu innych programów oraz duże
    doświadczenie w serwisowaniu komputerów i trochę w sieciach. Wykształcenie
    wyższe (marketing, multimedia). Aktualnie uczęszczam na kurs DTP oraz
    dokształcam się dużo w domu. W pracy grafika doświadczenie niewielkie.
    Strona z portfolio WWW.webgrafx.go.pl .
    Poszukuje pracy (stażu) w firmie zajmującej się projektowaniem
    grafiki/WWW/DTP. Jestem gotowy w początkowym okresie (aby zdobyć potrzebne
    doświadczenie i poszerzyć wiedze i umiejętności) pracować za bardzo niska
    stawkę. Szukam zatrudnienia w Warszawie. Mogę na początku pracować na umowę
    zlecenie. Na życzenie służę Cv.
    --
    z poważaniem
    Damian Kraiński