PracaGrupypl.praca.szukana › POSZUKUJĘ PRACY W SZCZECINIE

  • 1. Data: 2004-06-26 09:49:21
    Temat: POSZUKUJĘ PRACY W SZCZECINIE
    Od: "Anna F." <e...@o...pl>

    28-latka - tegoroczna absolwentka Wyższej Szkoły Humanistycznej TWP w
    Szczecinie (licencjat - pedagogika, specjalnosć: doradztwo personalne)
    poszukuje pracy. Doświadczenie jako asystent ds. obsługi klienta, pracownik
    biurowy, operator komputera oraz audytor cenowy. Posiadam bardzo dobrą
    znajomość komputera. W stopniu komunikatywnym posługuję się językiem
    niemieckim (który preferuje) oraz angielskim (również business english). Mam
    stały dostęp do Internetu oraz posiadam ekonomiczny samochod osobowy. Jestem w
    stanie podjąć zatrudnienie od zaraz. Oczekuję wyłącznie poważnych ofert pracy.