PracaGrupypl.praca.szukanaPOSZUKUJE PRACY-INFORMATYK -P O Z N A Ń

  • 1. Data: 2004-07-15 06:20:51
    Temat: POSZUKUJE PRACY-INFORMATYK -P O Z N A Ń
    Od: "Wojtek" <c...@o...pl>

    Jestem informatykiem- administrator/helpdesk.
    Wyższe wykształcenie,
    Ukonczony kurs Cisco,
    Kto mnie zatrudni ten wygra los na loterii!
    Moj telefon to 692409991

    Pozdrawiam
    Wojtek

  • 2. Data: 2004-07-15 13:28:33
    Temat: Re: POSZUKUJE PRACY-INFORMATYK -P O Z N A Ń
    Od: d...@o...pl

    > Jestem informatykiem- administrator/helpdesk.
    > Wyższe wykształcenie,
    > Ukonczony kurs Cisco,
    > Kto mnie zatrudni ten wygra los na loterii!
    > Moj telefon to 692409991
    >
    > Pozdrawiam
    > Wojtek
    >

    > PRZEPRASZAM ZA NARUSZENIE TWOJEJ PRYWATNOŚCI

    Pamiętasz sprzedaż sieciową? Dużo osób zetknęło się z tym sposobem handlowania.
    Niektórzy zarobili dużo pieniędzy.Co było najtrudniejsze? Zdobycie klienta.
    Teraz w dobie internetu siedząc w domu zdobywać klienta jest dużo, dużo
    łatwiej.

    CZY CHCESZ ZAROBIĆ DODATKOWE PIENIĄDZE NIE WYCHODZĄC Z DOMU?

    POMYŚL O NAJWIĘKSZEJ DYNAMICE ROZWOJU NA POCZĄTKU DZIAŁANIA W KOLEJNYCH
    KRAJACH ! ! !
    SĄ TACY KTÓRZY TO WYKORZYSTAJĄ

    DLACZEGO NIE TY

    jesteś zainteresowana/y ? napisz prześlę załącznik

    Magda