PracaGrupypl.praca.szukana>>>PODEJMĘ STAŁĄ WSPÓŁPRACĘ Z FIRMĄ ZAJMUJĄCĄ SIĘ PROGRAMOWANIEM (zdalnie)<<<

  • 1. Data: 2005-12-01 10:20:21
    Temat: >>>PODEJMĘ STAŁĄ WSPÓŁPRACĘ Z FIRMĄ ZAJMUJĄCĄ SIĘ PROGRAMOWANIEM (zdalnie)<<<
    Od: "Seba" <p...@p...onet.pl>

    Witam,
    Szukam stałej (bądź przynajmniej tymczasowej) współpracy z firmą zajmującą się
    programowaniem CMSów/serwisów/sklepów/etc. internetowych oraz także
    programowaniem aplikacji bazodanowych opartych na: MySQL, PostgreSQL przy
    użyciu php, delphi/builder c++. Jeśli trzeba będzie opanować nieznaną/mało
    znaną mi technologię np. C#, .NET, to z przyjemnością wezmę się za jej
    opanowywanie, gdyż zależy mi na nawiązaniu w szczególności stałej współpracy.

    Oferty bardzo proszę przesyłać na adres: p...@p...onet.pl
    na życzenie wyślę CV wraz z portfolio (lecz jestem tego zdania, iż wszystko
    wychodzi przy realizacji pierwszego projektu).

    Pozdrawiam,
    Seba