PracaGrupypl.praca.szukanaPODEJMĘ SIĘ KAŻDEJ PRACY

  • 1. Data: 2002-10-08 15:42:51
    Temat: PODEJMĘ SIĘ KAŻDEJ PRACY
    Od: "Misza" <m...@w...pl>

    Jeśli poszukujesz pracownika o nietuzinkowej osobowości, zdecydwoanego,
    zdeterminowanego, lojalnego, w pełni dyspozycyjnego ( studenta V Roku prawa
    na UMK w Toruniu - studia zaoczne) po prostu skontaktuj się

    m...@w...pl

    Interesuje mnie praca w BYDGOSZCZY ale nie miejsce jest priorytetem a
    ciekawe, odpowiedzialne i wymagające zaangażowania zajęcie.

    Posiadam prawo jazdu kat b - od 1999
    Angielski poziom FCE
    Rosyjski - komunikatywny
    Obsługa Komputera - CorelDraw, Word Excel, outlook, lotus, windows
    98/2000/xp, internet,
    Umiejętność bezwzrokowego pisania na klawiaturze - 216 znaków na minutę.
    Cenię sobie bezposredni kontakt,
    Nie ważne jest dla mnie miejsce i czas świadczenia pracy,
    Gotowy jestem pracować 7 dni w tygodniu po 10 - 12 godzin jeśli praca
    pozwoli mi się rozwinąć i nabyć niezbędne doświadczenie, a jednocześnie
    przyniesie wymierne korzyści przede wszystkim mojemu pracodawcy.

    Z poważaniem
    Michał