PracaGrupypl.praca.szukanaPILNIE SZUKAM PRACY JAKO ASYSTENTKA/SEKRETARKA

  • 1. Data: 2006-07-10 10:06:00
    Temat: PILNIE SZUKAM PRACY JAKO ASYSTENTKA/SEKRETARKA
    Od: "drobne.esystem.info" <d...@e...info>

    Mam 28 lat,mój zawód to specjalista ds. psychologii i socjologii,
    znam komputer, j. rosyjski, mam doswiadczenie jako sekretarka,
    pracownik ds, rekrutacji, handlowiec. moje atuty, to : rzetelnosc,
    zorganizowanie, punktualnosc. Pilnie podejme prace biurowa, jako
    sekretarka, asystentka, recepcjonistka itp. szukam pracy w Lodzi mój
    tel: 505-925-887

    Wyslano z serwisu: http://www.praca.bajeczka.com.

  • 2. Data: 2006-07-11 13:13:03
    Od: p...@g...com

    drobne.esystem.info napisał(a):
    > Pilnie podejme prace biurowa, jako
    > sekretarka, asystentka, recepcjonistka itp. szukam pracy w Lodzi mój
    Witam
    jeśli interesuje Cię praca w Warszawie,proszę o przesłanie CV.
    p...@g...com