PracaGrupypl.praca.szukanaPILNIE SZUKAM PRACY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 1. Data: 2004-08-15 14:58:39
    Temat: PILNIE SZUKAM PRACY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Od: "PAULINA" <p...@o...pl>

    Szanowni Państwo!

    Jestem absolwentką UŁ: 3-letnich studiów zawodowych, ze specjalizacją
    filologiczną (FILOLOGIA POLSKA)oraz dwuletnich studiów uzupełniających na tym
    samym kierunku. Posiadam tytuł magistra oraz przygotowanie pedagogiczne.
    Poszukuję pracy w charakterze nauczycielki języka polskiego w szkole
    podstawowej lub w gimnazjum (Łódź).
    Potrafię pracować z dziećmi dyslektycznymi- ukończyłam kurs: dysleksja w
    starszym wieku szkolnym i kurs: doskonalenie analizy dzieła filmowego w WODN.
    W tym roku skończyłam staż na nauczyciela kontraktowego i decyzją komisji
    kwalifikacyjnej, awansowałam na ten stopień. Jestem młodą, kreatywną osobą.
    Byłam wychowawczynią klasy, prowadziłam kółko polonistyczne, redagowałam ścienną
    gazetkę szkolną. Pracowałam w liceum wieczorowym, liceum dziennym i gimnazjum.
    Zamierzam kontynuować naukę na studiach podyplomowych. Pragnę się realizować
    jako nauczycielka języka polskiego. Potrafię obsługiwać komputer, znam język
    angielski. Jestem dobrą organizatorką imprez szkolnych: zorganizowałam zabawę
    andrzejkową, Wigilię, Dzień Matki, przygotowałam spektakl teatralny pt. &#8222;Mały
    książę". Współuczestniczyłam w przygotowaniu projektu dotyczącego Grecji.
    Cechuje mnie otwartość, odpowiedzialność, kreatywność, dążenie do osiągnięcia
    postawionych przez siebie celów.

    Zatrudniając mnie zyskacie Państwo:

    &#8226; zdyscyplinowanie
    &#8226; witalność- jestem osobą energiczną
    &#8226; pracownika posiadającego odpowiednie przygotowanie
    &#8226; skuteczność i konsekwencję w działaniu
    &#8226; punktualność
    &#8226; kreatywnego pracownika, propagującego nowe metody nauczania: metodę dramy,
    przekładu intersemiotycznego, drzewa decyzyjnego, projektu
    &#8226; osobę, która będzie dążyć do nieustannego dokształcania się
    &#8226; wymagającego- przede wszystkim od siebie- nauczyciela
    &#8226; pracownika dostrzegającego indywidualne cechy każdego ucznia
    &#8226; sprawiedliwą, cierpliwą, wyrozumiałą, gotową do poświęcania się osobę,
    wierzącą w możliwości innych ludzi, niezniechęcającą się niepowodzeniami

    Jestem młodą, ambitną i otwartą osobą. Poszukuję pracy, w której mogłabym się
    rozwijać.
    Oświadczam, iż mam dużo zapału i chęci do pracy oraz osiągnięcia
    sukcesu zawodowego.
    Praca z dziećmi i młodzieżą bardzo mnie satysfakcjonuje, dlatego &#8211;uparcie,
    mimo
    niżu demograficznego
    i ogromnego bezrobocia- dążę do zdobycia etatu w szkole.
    Mogę też pracować jako bibliotekarka szkolna lub nauczycielka świetlicy.
    Być może któreś z łódzkich przedszkoli potrzebuje nauczycielek? Wtedy podejmę
    studia podyplomowe na kierunku: nowe strategie wychowania przedszkolnego.
    Zależy mi na pracy w Łodzi, jeśli jednak znajdzie się dla mnie oferta pracy
    wraz z zakwaterowaniem, chętnie ją rozważę.
    Ponadto, jestem w stanie rozważyć propozycje ofert niezgodnych z moim
    wykształceniem kierunkowym.

    Pozdrawiam serdecznie wszystkich ludzi, którzy szukają pracy!