PracaGrupypl.praca.szukanaPHP, MySQL, JavaScript, ASP, HTML

  • 1. Data: 2002-04-30 23:05:17
    Temat: PHP, MySQL, JavaScript, ASP, HTML
    Od: "Tomek..." <t...@g...pl>

    Wykonam dowolne projekty przy urzyciu technologii PHP, MySQL, JafaScript,
    ASP, HTML.

    Pracuje dla jedenej z Warszawskich firm jako Programista.

    t...@g...pl

    --

    Tomek...
    GG: 127003

  • 2. Data: 2002-05-01 09:43:37
    Temat: Re: PHP, MySQL, JavaScript, ASP, HTML
    Od: "Marcin I." <b...@a...pl>

    Tajemniczy(a) "Tomek..." <t...@g...pl> wystukał(a) na klawiaturze parę
    literek w wiadomości news:aan7vh$n3l$1@news.tpi.pl...
    > Wykonam dowolne projekty przy urzyciu technologii PHP, MySQL, JafaScript,
    > ASP, HTML.
    >
    > Pracuje dla jedenej z Warszawskich firm jako Programista.

    Jak pracujesz to dobrze, daj zarobic innym ktorzy nie maja pracy.

  • 3. Data: 2002-05-01 10:05:13
    Od: "Tomek..." <t...@g...pl>

    Jakbym zarabial tyle, ze starczaloby mi kaski na podstawowe sprawy to nie
    szukalbym dodatkowej pracy...

    Musze szukac dodatkowa prace aby miec kase na studia, to jest dzis bardzo
    drogie.

    Tomek...

  • 4. Data: 2002-05-01 10:47:06
    Od: m...@t...pl (Marek Michalski)

    czegoś tu nie rozumiem, jak z nutką ironii pisać o innych "tajemniczy...",
    jeśli samemu się występuje na liście jako "Marcin I." <b...@a...pl>, czy
    to już nie jest tajemnicze? A poza tym Marcinie ( o ile rzeczywiście tak
    masz na imię), to jeśli tak ciągle krytykujesz innych to miej odwagę robić
    to nie anonimowo. A swoją drogą wydaje mi się zupełnie naturalne to, że ktoś
    szuka innych źródeł dochodu, w dzisiejszych czasach to normalne, i jest to
    lepsze niż siedzenie z założonymi rękami i nic nie robienie. Podrawiam Panie
    Tajemniczy Marcinie I. <b...@a...pl> !
    Marek Michalski

    Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.praca.szukana

  • 5. Data: 2002-05-01 11:58:03
    Od: "Marcin I." <b...@a...pl>

    Tajemniczy(a) "Marek Michalski" <m...@t...pl> wystukał(a) na
    > A poza tym Marcinie ( o ile rzeczywiście tak
    > masz na imię), to jeśli tak ciągle krytykujesz innych to miej odwagę robić
    > to nie anonimowo.

    Nie, robie to tak dla jaj i wpisalem sobie Marcin I.

    >A swoją drogą wydaje mi się zupełnie naturalne to, że ktoś
    > szuka innych źródeł dochodu, w dzisiejszych czasach to normalne, i jest to
    > lepsze niż siedzenie z założonymi rękami i nic nie robienie.

    A nie ktorzy to wcale nie moga dostac pracy bo ktos sie wkreci.

  • 6. Data: 2002-05-01 12:18:32
    Od: "Tomek..." <t...@g...pl>

    Tak to juz bywa. Takie jest prawo runku.
    A po za Tym chyba nie sadzisz, ze ja mam tyle ofert zebym niewiedzial za
    ktora sie zabrac.

  • 7. Data: 2002-05-01 13:45:38
    Od: m...@t...pl (Marek Michalski)

    To jest zupełnie naturalne, że istnieje rywalizacja na rynku pracy, wygrywa
    lepszy (albo ten kto ma lepsze plecy-to niestety też fakt),a czasy
    "sprawiedliwości społecznej" już dawno Marcinie minęły, więc nie zgrywaj
    wielkiego obrońcy bezrobotnych, bo to po prostu brzi nieszczerze.