PracaGrupypl.praca.oferowana › Osobie potrafiącej napisać scenariusz filmowy - najchętniej Warszawa, choć niekoniecznie

  • 1. Data: 2003-06-08 15:07:53
    Temat: Osobie potrafiącej napisać scenariusz filmowy - najchętniej Warszawa, choć niekoniecznie
    Od: "Kriegspiel" <v...@k...com>

    Nawiążę kontakt z osobą potrafiącą pisać scenariusze filmowe.
    Mam tu na myśli bardziej umiejętność w sensie technicznym.
    Mam wiele pomysłów na ciekawe obrazy. Interesuje mnie ktoś, kto będzie
    posiadał umiejętność techniczną skonstruowania scenariusza wegług tych
    pomysłów w formie zgodnej z kanonami sztuki.
    Nie oczekuję "pomocy" lecz usługi, za którą chcę zapłacić. Całość praw
    autosrkich pozostaje u mnie.
    Nie wykluczam umieszczenia nazwiska "autora" w przypadku powodzenia, ale nie
    chciałbym wokół akurat tego elementu tworzyć osnowy ew. współpracy.

    --
    Pozdrawiam serdecznie
    Robert Gołębiewski