PracaGrupypl.praca.dyskusje › Oracle

  • 1. Data: 2005-10-04 16:11:24
    Temat: Oracle
    Od: "Paweł Kowalczyk" <p...@w...ps.pl>

    Ile zarabiaja administratorzy , programisci ORACLE 10g? Pytanie ogolne ale
    mniej wiecej wiecie o co chodzi.

    --
    Pozdrawiam,
    Paweł Kowalczyk

  • 2. Data: 2005-10-04 17:50:28
    Temat: Re: Oracle
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 4 Oct 2005 18:11:24 +0200, "Paweł Kowalczyk" <p...@w...ps.pl>
    wklepał(-a):

    >Ile zarabiaja administratorzy , programisci ORACLE 10g? Pytanie ogolne ale
    >mniej wiecej wiecie o co chodzi.

    Mniej więcej 1500-10000. :>

  • 3. Data: 2005-10-04 19:14:49
    Od: "Wujek Dobra Rada z Kraju Rad" <redakcja_v@tralala@gazeta.pl>

    >ORACLE 10g?
    jak powyzej,
    im wiecej uzycia tego "grida" tym wiecej ;)

  • 4. Data: 2005-10-04 20:28:24
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > Ile zarabiaja administratorzy , programisci ORACLE 10g? Pytanie ogolne ale
    > mniej wiecej wiecie o co chodzi.

    Od 1000 netto do 10000 netto ....

    Nie zartuje ;)

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 5. Data: 2005-10-06 20:11:57
    Od: Konlin <k...@g...pl>

    Tue, 4 Oct 2005 22:28:24 +0200, na pl.praca.dyskusje, KrzysiekPP
    napisał(a):

    > Od 1000 netto do 10000 netto ....

    Chyba zaniżyłeś wartości, trochę dolną i mocno górną ;)
    Więcej biorą.

    pzdr
    konlin

  • 6. Data: 2005-10-07 07:49:26
    Od: KrzysiekPP <k...@S...op.pl>

    > Chyba zaniżyłeś wartości, trochę dolną i mocno górną ;)
    > Więcej biorą.

    Nie zanizylem ani nie zawyzylem ... sam pracuje w tym srodowisku i cos
    niecos sie rozmawialo przy piwie ;)

  • 7. Data: 2005-10-08 06:13:45
    Od: Konlin <k...@g...pl>

    Fri, 7 Oct 2005 09:49:26 +0200, na pl.praca.dyskusje, KrzysiekPP
    napisał(a):

    > Nie zanizylem ani nie zawyzylem ... sam pracuje w tym srodowisku i cos
    > niecos sie rozmawialo przy piwie ;)

    Piszesz jakby wszyscy admini Oracla w Polsce mieli zarobki w podanych przez
    Ciebie widełkach. Ja znam takich którzy biorą więcj niż 10 kzł więc wg mnie
    zaniżyłeś górną granicę.

    pzdr
    konlin

  • 8. Data: 2005-10-08 14:25:00
    Od: " leszek" <s...@W...gazeta.pl>

    Paweł Kowalczyk <p...@w...ps.pl> napisał(a):

    > Ile zarabiaja administratorzy , programisci ORACLE 10g? Pytanie ogolne ale
> [...]

    Słyszałem tylko ostatnio, że trudno znaleźć kogos do Oracla (programowanie) za
    mniej niż 5 tysięcy, nie wiem jednak, czy netto czy brutto. Slyszałem od
    firmy, która szukała kogos do realizacji zlecenia.