eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.oferowanaOperator - Helpdesk / Warszawa
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2007-03-17 12:15:48
    Temat: Operator - Helpdesk / Warszawa
    Od: "AC" <C...@i...pl>

    Centrum Informatyki jednego z największych Banków w Polsce poszukuje
    kandydatów do pracy (na umowę o pracę; pełen etat) w Warszawie, w Wydziale
    Helpdesk na stanowisko:

    Operator obsługi zgłoszeń

    PODSTAWOWE ZADANIA

    . Obsługuje zgłoszenia w zakresie ich rejestrowania, analizowania i
    kierowania do realizacji.
    . Realizuje zgłoszenia od pracowników Centrali.
    . Monitoruje realizacje zgłoszeń.
    . Opracowuje raporty na potrzeby analizy jakości obsługi zgłoszeń.
    . Zasila bazy danych o rodzajach zgłoszeń i sposobach ich rozwiązania.

    WYMAGANIA KWALIFIKACYJNE

    - Wykształcenie wyższe o profilu informatycznym lub pokrewnym (ewentualnie
    w trakcie studiów)
    - Doświadczenie w pracy z klientem
    - Znajomość pakietu MS Office
    - Znajomość problematyki teleinformatycznej
    - Radzenie sobie ze stresem
    - Gotowość do pracy w równoważnym systemie czasu pracy

    Zgłoszenia wraz z klauzulą dot. ochrony danych osobowych, prosimy kierować
    na skrzynkę e-mail: C...@i...pl z dopiskiem "Operator - Wydział
    Helpdesk", w terminie do 31 marca 2007 roku.

    Informujemy, że kontaktować będziemy się jedynie z wybranymi kandydatami




strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1