eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.oferowanaOperator - Helpdesk / Warszawa
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2006-09-09 07:44:39
    Temat: Operator - Helpdesk / Warszawa
    Od: "AC" <C...@i...pl>

    Centrum Informatyki jednego z najwiekszych Bankow w Polsce poszukuje
    kandydatow do pracy (na umowe o prace; pelen etat) w Warszawie, w Wydziale
    Helpdesk na stanowisko:



    Operator obslugi zgloszen



    PODSTAWOWE ZADANIA



    . Obsluguje zgloszenia w zakresie ich rejestrowania, analizowania i
    kierowania do realizacji.

    . Realizuje zgloszenia od pracownikow Centrali.

    . Monitoruje realizacje zgloszen.

    . Opracowuje raporty na potrzeby analizy jakosci obslugi zgloszen.

    . Zasila bazy danych o rodzajach zgloszen i sposobach ich
    rozwiazania.



    WYMAGANIA KWALIFIKACYJNE



    . Wyksztalcenie wyzsze o profilu informatycznym lub pokrewnym.

    . 1-roczne doswiadczenie w pracy z klientem lub w obsludze sprzetu
    informatycznego.

    . Znajomosc problematyki teleinformatycznej.

    . Znajomosc pakietu MS Office.

    . eleoUmiejetnosci komunikacyjne werbalne i pisemne

    . eleoUmiejetnosc pracy w stalym stresie



    Zgloszenia wraz z klauzula dot. ochrony danych osobowych, prosimy kierowac
    na skrzynke e-mail: C...@i...pl z dopiskiem "Operator - Wydzial
    Helpdesk", w terminie do 17 wrzesnia 2006 roku.



    Informujemy, ze kontaktowac bedziemy sie jedynie z wybranymi kandydatami


strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1