-
1. Data: 2006-09-09 07:44:39
Temat: Operator - Helpdesk / Warszawa
Od: "AC" <C...@i...pl>
Centrum Informatyki jednego z najwiekszych Bankow w Polsce poszukuje
kandydatow do pracy (na umowe o prace; pelen etat) w Warszawie, w Wydziale
Helpdesk na stanowisko:
Operator obslugi zgloszen
PODSTAWOWE ZADANIA
. Obsluguje zgloszenia w zakresie ich rejestrowania, analizowania i
kierowania do realizacji.
. Realizuje zgloszenia od pracownikow Centrali.
. Monitoruje realizacje zgloszen.
. Opracowuje raporty na potrzeby analizy jakosci obslugi zgloszen.
. Zasila bazy danych o rodzajach zgloszen i sposobach ich
rozwiazania.
WYMAGANIA KWALIFIKACYJNE
. Wyksztalcenie wyzsze o profilu informatycznym lub pokrewnym.
. 1-roczne doswiadczenie w pracy z klientem lub w obsludze sprzetu
informatycznego.
. Znajomosc problematyki teleinformatycznej.
. Znajomosc pakietu MS Office.
. eleoUmiejetnosci komunikacyjne werbalne i pisemne
. eleoUmiejetnosc pracy w stalym stresie
Zgloszenia wraz z klauzula dot. ochrony danych osobowych, prosimy kierowac
na skrzynke e-mail: C...@i...pl z dopiskiem "Operator - Wydzial
Helpdesk", w terminie do 17 wrzesnia 2006 roku.
Informujemy, ze kontaktowac bedziemy sie jedynie z wybranymi kandydatami