PracaGrupypl.praca.szukana › Okazja ! Bannery reklamowe w flash od 10 PLN strony WWW od 30 PLN - TANIO i SZYBKO

  • 1. Data: 2003-10-10 14:40:04
    Temat: Okazja ! Bannery reklamowe w flash od 10 PLN strony WWW od 30 PLN - TANIO i SZYBKO
    Od: "slawek" <w...@a...pl>

    Moje portfolio dostępne na:
    http://www.portfolio.zagan.net

    kontakt:
    gg: 3510900
    mail: w...@a...pl

  • 2. Data: 2003-10-10 21:25:28
    Od: "Misio__" <t...@r...com>

    Użytkownik "slawek" <w...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:bm6g1r$ovh$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Moje portfolio dostępne na:
    > http://www.portfolio.zagan.net
    >
    > kontakt:
    > gg: 3510900
    > mail: w...@a...pl

    Widzieliscie strone ? http://www.netimagesinc.com/images/portfolio.jpg
    z tej strony sciagnal grafe i wstawil do swojej :PP
    ROTFL !:)

  • 3. Data: 2003-10-11 05:51:58
    Od: "Maciek" <m...@p...onet.pl>

    > Widzieliscie strone ? http://www.netimagesinc.com/images/portfolio.jpg
    > z tej strony sciagnal grafe i wstawil do swojej :PP
    > ROTFL !:)

    hmmm a kiedys wspominales Sławku, ze ja swoja stroną tylko zaśmiecam
    rynek...
    Chyba dla Ciebie inne znaczy po prostu gorsze. Strona - jej podobanie sie
    czy nie to przeciez rzecz indywidualna, a jesli mam naprawde sporo zlecen,
    to jest chyba OK i jednak cos w niej musi byc. Wybacz, ale podbieranie
    grafiki NIGDY nie jest w porzadku, to zwykla kradzież :-((((
    Proponuje nie komentować wzajemnie swoich stron, niech każdy pracuje na
    swoje konto, ok? Jestem tez za tym, zeby byc na tyle doroslym i nie wytykac
    sobie bledow na liscie, jak ktos cos ma do powiedzenia niech pisze na priv.
    Dlatego ja nie komentuje strony Sławka...

    Pozdrawiam
    Maciek
    http://maciek.kaminski.prv.pl