PracaGrupypl.praca.dyskusjejak to jest z tą pracą ?

  • 11. Data: 2004-05-31 21:13:10
    Temat: Re: jak to jest z tą pracą ?
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    > Czyżby w jakiejś szkole znowu uruchomiono Internet i robiono pokazową
    lekcję
    > korzystania z Usenetu na przykładzie grupy pl.praca.dyskusje? :/
    > Sio na pl.test

    A co jeśli to prawda, dziewczyna rzeczywiście ma kłopot z robotą i chce z
    kimś chociaż pogadać (popisać)? Głupio wyjdziesz, nie?
    No i z tym przeganianiem z ogólnodostępnej grupy to trochę groteskowy
    jesteś - nie
    sądzisz?

    --
    Pozdrowienia
    Jotte

  • 12. Data: 2004-06-01 08:54:31
    Od: "fotech" <f...@p...onet.pl>

    > Mam pewien dylemat, szukam pracy już b.długi okres. Mój problem polega na
    > tym, że nie mam doświadczenia, ale jak je zdobyć, skoro nikt nie chce mnie
    > zatrudnić( tzw. błędne koło).
    > Czy ktoś mi powie jak zdobyć pracę, kiedy nie da się ominąć w/w
    problemu????

    Nie wiem, jak mozna dawac dobnre rady, nie wiedzac jakie przygotowanie
    zawodowe ma dana osoba? Gdzie zamieszkuje ?
    Jakie ma oczekiwania? Jeżeli ktos nie ma doświadczenia, to musi je zdobyc.
    Jak zdobyc? Ofertujac siebie, eksponujac cechy charakteru - jesli nie ma
    jeszcze cech zawodowych.
    Pisanie "bedzie moze lepiej" niewiele daje. Moim zdaniem jest nieźle - tzn
    pracy jest mnostwo, i nie ma jej kto wykonac.
    Co to jest "bardzo dlugi okres" ?

    Wojtek

  • 13. Data: 2004-06-01 09:02:27
    Od: Nahia <n...@...portal.pl>

    Jotte [Mon, 31 May 2004 23:13:10 +0200]:

    > A co jeśli to prawda, dziewczyna rzeczywiście ma kłopot z robotą
    > i chce z kimś chociaż pogadać (popisać)? Głupio wyjdziesz, nie?

    Kilka blizniaczo podobnych postow z tego samego DSLa. Sam ocen.
    Zreszta to nie pierwszy taki numer, bo srednio dwa razy w roku
    pewien zapalony informatyk kaze dzieciakom w ramach zaliczenia
    spamowac NEWSy -- daje nakaz lamania netykiety i wywolania jak
    najdluzszej dyskusji, jeden pies o czym.

    pzdr.

    Nahia

  • 14. Data: 2004-06-01 09:03:48
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Jotte <t...@w...pl> wrote:

    > A co jeśli to prawda, dziewczyna rzeczywiście ma kłopot z robotą i chce z
    > kimś chociaż pogadać (popisać)? Głupio wyjdziesz, nie?

    Aha. I jeszcze pewnie jej koleżanki też? I to zwykły zbieg okoliczności, że
    wszyscy piszą z tego samego iDSL-a? I do tego wysyłają bzdurne śmieci na
    pl.praca.oferowana?

    > No i z tym przeganianiem z ogólnodostępnej grupy to trochę groteskowy
    > jesteś - nie
    > sądzisz?

    j.w.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 15. Data: 2004-06-01 09:50:12
    Od: "agnieszka" <a...@o...o.pl>

    BARDZO DZIĘKUJE ZA RADY. ABY UŚCIŚLIĆ POWIEM TYLKO,ŻE NIE UMIEM PŁYWAĆ,
    MIESZKAM W ŁODZI I MAM 5-LETNIĄ CÓRECZKĘ NA UTRZYMANIU, KTÓRA CZĘSTO
    CHORUJE, CO JEST DODATKOWYM PROBLEMEM W ZNALEZIENIU PRACY. CO DO PRACY NA
    CZARNO TO TAKĄ ZNALAZŁAM(DZIĘKI POLECENIU PRZEZ KOLEŻANKĘ)JEST TO PRACA NA
    SOBOTĘ I NIEDZIELĘ ZA PSIE PIENIĄDZE I BEZ PRZYSZŁOŚCI(PRZYWILEJ PRACOWANIA
    W SUPERMARKECIE) NIKT TEGO DOŚWIADCZENIA NIE UZNA BO JAK SIĘ DO NIEGO
    PRZYZNAĆ SKORO NIE JEST SIĘ ZAREJESTROWANYM

  • 16. Data: 2004-06-01 12:37:26
    Od: "bromba" <k...@o...pl>

    > W moim regionie tzw. lepsze firmy nie przyjmują pracowników nawet na
    darmowy
    > wolontariat.
    > Ewentualnie można się załapać na darmowy staż w sklepie spożywczym - no
    ale
    > tam wiele doświadczenia się nie nabierze, poza obsługą klienta i kasy
    > fiskalnej:)

    różne firemki zrobiły sobie z tego sposób na oszczędności. Wyrobnik siedzi
    1-3 miesiace za darmo. Nic sie w tym czasie nie nauczy i jeszcze musi nieraz
    przejść kwalifikacje żeby staż mieć

    bromba

  • 17. Data: 2004-06-01 18:46:01
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    Może tak jest, ja na tę grupę dość rzadko zaglądam i jeszcze nie nabrałem
    zwyczaju stałego podglądania nagłówków - stąd ludzki odruch ;)
    Zresztą czy z zajęć nie można napisać prawdy?
    Tak czy inaczej lepiej uwolnić 100 winnych niż skazać jednego niewinnego,
    nie?

    --
    Pozdrowienia
    Jotte

  • 18. Data: 2004-06-01 22:57:26
    Temat: Odp: jak to jest z tą pracą ?
    Od: "Wojtek S." <s...@N...polbox.com>

> [...]
    > zatrudnić( tzw. błędne koło).
    > Czy ktoś mi powie jak zdobyć pracę, kiedy nie da się ominąć w/w

    Ja bym wyjechal z kraju. No i tak zrobilem, nie chcialem sie juz z nimi
    uzerac.
    wojtek

    PISZĄC DO MNIE ZMIEŃ MÓJ E-MAIL!

  • 19. Data: 2004-06-02 09:01:28
    Od: " Marek" <m...@g...pl>

    fotech <f...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Moim zdaniem jest nieźle - tzn
    > pracy jest mnostwo, i nie ma jej kto wykonac.

    Totalna BZDURA! Nawet jeżeli w Wa-wie jest jeszcze trochę pracy (bo i tam
    ostatnio zwalniają grupowo), to nie znaczy, że jest wszędzie.
    Poza tym jeżeli jest gdzieś jakiś wakat, to i tak nie dla każdego - nawet
    spełniającego oczekiwane warunki.

    Marek

  • 20. Data: 2004-06-02 11:20:19
    Od: "agnieszka" <a...@o...o.pl>

    NIE MOGĘ WYJECHAĆ BO MAM MAŁĄ CÓRKĘ O KTÓRĄ MUSZĘ DBAĆ, POZA TYM NIE ZNAM
    JĘZ. OBCEGO, ALE OD WRZEŚNIA POSTARAM SIĘ (JEŚLI FINANSE POZWOLĄ)TO NADROBIĆ
    TERAZ DO TYCH KTÓRZY SIĘ CZEPIAJĄ GR. DYSKUSYJNYCH. TO,ŻE JESTEM NOWA I Z
    JAKIEŚ GR.,TO NIE ZNACZY ,ŻE NIE MAM PROBLEMÓW O KTÓRYCH NIE CHCIAŁO BY SIĘ
    POGADAĆ Z INNYMI, KTÓRZY TO JUŻ PRZESZLI I MOGĄ COŚ PODPOWIEDZIEĆ. JESTEM
    WDZIĘCZNA I PRZEKONUJE SIĘ O TYM,ŻE NIE JESTEM SAMA NA TEJ NĘDZNEJ PLANECIE
    I NIE BIEGNE SAMA W TYM GŁUPIM WYŚCIGU SZCZURÓW.POZDRAWIAM WSZYSTKICH AGA